  • 151. Data: 2015-04-09 14:06:31
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnmiciak.6hg.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
    > Chyba napisałem otwarcie, że mam regularny ubaw z obnażania sie
    > jabłkowej "elity".

    Napisałeś też że nudne to jest - sam już się gubisz w swoich zeznaniach.

  • 152. Data: 2015-04-09 14:12:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Galaxy S-ileśtam $199
    > iPhone 16GB $199
    >
    > Oprócz tego były też:
    > iPhone 32GB $299
    > iPhone 64GB $399
    >
    > Ja utopiłem tego 64GB :-)

    $200 za 64GB kartę pamięci?
    ale się dajecie rąbać :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2015-04-09 14:40:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mg5qap$t97$1@dont-email.me...

    > $200 za 64GB kartę pamięci?
    > ale się dajecie rąbać :)

    Nie, właśnie nie za kartę pamięci... :-)

    Za płaską, jednolitą przestrzeń pamięci masowej,
    której tak często w urządzeniach z Andkiem brakuje bo
    wielu userom wydaje się jak Tobie, że włożenie dużej karty
    SD do telefonu to jest to samo co duża pamięć w telefonie.

  • 154. Data: 2015-04-09 14:42:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > wielu userom wydaje się jak Tobie, że włożenie dużej karty
    > SD do telefonu to jest to samo co duża pamięć w telefonie.

    za kartę pamięci. bo to fizycznie dokładnie tak jest.

  • 155. Data: 2015-04-09 14:47:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Pszemol wrote:

    >$200 za 64GB kartę pamięci?
    >ale się dajecie rąbać :)

    Ale to karta z jabluszkiem !

    Poza tym nie docinaj mu, bo gdzie indziej podobnie.
    To poza tym nie jest karta, co nawet w swiecie Androida ma sporo
    zalet.

    J.

  • 156. Data: 2015-04-09 14:48:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Ale to karta z jabluszkiem !
    >
    > Poza tym nie docinaj mu, bo gdzie indziej podobnie.
    > To poza tym nie jest karta, co nawet w swiecie Androida ma sporo
    > zalet.

    różnica między kostką 16GB i 64GB to pewnie z 5$ w zakupie :)

  • 157. Data: 2015-04-09 14:49:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Wczoraj kumpel (nota bene z Androidem w kieszeni) przyznał się, że
    >zawsze chciał sobie kupić Hondę CRV ale nie kupił, bo usłyszał że ten
    >model to dla dziewczyny tylko... No jaja. To się nazywa konformizm i
    >brak indywidualizmu. Gdyby mi się podobał samochód żeby nie wiem jaką
    >miał reputację to bym go sobie kupił - ja samochodom pod ogon nie
    >zaglądam czy im jaja pod ogonem wiszą, ale on najwyraźniej tak...

    Ale potem by Cie pokazywali palcami - "o zobacz, pedal jedzie".
    Moze dla Ciebie to obojetne, ale dla kolegi widac nie :-)

    J.

  • 158. Data: 2015-04-09 15:17:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-09 o 14:00, Pszemol pisze:
    > mimo że wszyscy dookoła Ciebie noszą w kieszeni takie same androidy.

    Żartowniś z Ciebie :)
    Jakbyś napisał takie same iPhony to jeszcze by obleciało, ale jak żyję
    nie widziałem dwóch takich samych "androidów" - no może dopóki są
    wyłączone to taki sam model wygląda tak samo, ale po włączeniu - prawie
    nigdy po kilku dniach od wyjęcia z pudełka.
    Inne programy na ekranie startowym, widgety, tapety... indywidualizm po
    prostu :)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 159. Data: 2015-04-09 15:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > zalet.
    >różnica między kostką 16GB i 64GB to pewnie z 5$ w zakupie :)

    No - to bylo dawniej, wiec roznica mogla byc wieksza.
    Glowy nie dam - byc moze nadal jest wieksza, za karte o prawdziwej
    pojemnosci 64G.

    Poza tym jak spojrzysz na rozne sprzety, to pamiec wbudowana kosztuje.

    Byc moze zreszta Apple/ATT prowadzi normalny marketing - jest wersja
    "tania", ale za wersje "dobra" klient musi doplacic :-)

    J.

  • 160. Data: 2015-04-09 16:18:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

> [...]
    >prawie nigdy po kilku dniach od wyjęcia z pudełka.
    >Inne programy na ekranie startowym, widgety, tapety... indywidualizm

    Na iphone tez sa chyba jakies ekrany startowe itp.

    Tym niemniej faktycznie o dwa takie same Androidy trudno, nawet
    pomijajac konfiguracje uzytkownika.

    Najpierw to czesc producentow umieszcza przycisk "cofnij" po prawej, a
    czesc po lewej stronie.
    Dalej fabryczny wyglad, dobor aplikacji, fabryczne dopasowanie -
    wszystko inne.

    J.