    From: "pk" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Dziwy z akumulatorkami
    Date: Thu, 25 Feb 2010 11:30:44 +0100

    Witajcie.

    Mam dwa komplety aku - GP i Eneloopy. Nie byly uzywane przez gdzies 3
    miesiace. Podladowalem je wiec i proboje odpalic na nich lapy blyskowe -
    najpierw 550EX, potem 540EZ i na koncu jakas starenka chinska. Zadna z lamp
    nie wypada, canony cos jakby slychac, ze proboja naladowac kondensatory jak
    je przylozyc od ucha ale bez efektu. Jak wlaczyc podswietlenie to od razu
    zdychaja. Probuje doladowac aku ale nie specjalnie sie da, ladowarka (cos
    jak ta tu
    http://allegro.pl/item922448931_szybka_ladowarka_6h_
    mw_8168_gs_od_ss_krk.html)
    stwierdza, ze sa naladowane. Pozyczam od kolegi nikonowska SB800, wkladam
    moje aku - lampa dziala normalnie. Oprocz tego biore jego aku i wkladam do
    mich canonow - oba dzialaja. O co tu chodzi? Czyzby moje aku zakonczyly
    zywota - to czemu dzialaja w SB800? Czyzby nikon mial jakies nizsze
    wymagania? Aha, sprawdzalem tez miernikiem kazdy akumulatorek - pokazuja od
    1,25 do gdzies 1,32V, czyli zdaje sie norma... Czy jak kupie wypas ladowake
    http://allegro.pl/item924470106_najlepsza_profesjona
    lna_ladowarka_mh_c9000_olsztyn.html
    to przywroci zycie moim akumulatorkom, tak zeby dzialaly w lampach canona ?
    :) Wiem, ze mozna kupic nowy komplet aku ale porzadna ladowara i tak by sie
    przydala...

    Pozdrowienia,
    pk