  • Data: 2010-02-26 21:35:19
    Temat: Re: Dziwy z akumulatorkami
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pk" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hm5jgq$iuv$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie.

    <CIACH>

    > Pozdrowienia,
    > pk

    Miałem taką ładowareczkę jak z pierwszego linka (MW8689 czy jakoś tam).
    Działała ok do czasu aż zdechła jedna część i jedna para aku nie ładowała
    się całkowicie (ładuje parami)- trzy komplety eneloopów zdechły mi po
    zrobieniu 20 zdjęć, a wcześniej jechałem spoko 500.
    Kupiłem BC700 i aku odżyły, ale ....
    Pierwsza sztuka po dwóch ładowaniach zaczęła się dziwnie zachowywać.
    Po wetknięciu 4 rozładowanych aku zaczynała ładować i po chwili 2 sztuki
    były włączane w tryb doładowywania prądem 15mA zamiast normalnego 500mA.
    Myślałem że to pozostałość po poprzedniej ładowarce, ale przełożenie
    akumulatorów miejscami rozwiało moje wątpliwości.
    Czyli per saldo miałem to samo co z poprzednią.
    Wymienieli w sklepie na druga sztukę która działa prawidłowo już od
    kilkudziesięciu ładowań.
    Także jak ci radził kolega Mikołaj Tutak warto sprawdzić działanie.
    Jak ? Niestety trzeba co jakiś czas popatrzeć na wyświetlać, kliknąć czy
    prądy są odpowiednie i czy łądowanie tra mniej więcej tyle samo dla
    wszyskich aku z kompletu.