  • 11. Data: 2010-11-17 21:07:34
    Temat: Re: Dziewczyna i...
    Od: skibuŚ.m <variates@_NOSPAM_gmail.com>

    cpt. Nemonapisal

    > Użytkownik "skibuŚ.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Stunt mi wisi, ale jak juz to wiadomo ze wole patrzec na dziewczyne niz
    > na chlopaka :)

    oo no właśnie o to mi chodziło;)
    bo na brak zainteresowania nie narzekam :).. ale czy w dobrym świetle są
    widziane dziewczyny na moto??... chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego i
    udajecie niezadowolenie albo wyśmiewacie...

  • 12. Data: 2010-11-17 21:16:24
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    skibuŚ.m pisze:

> [...]
    > widziane dziewczyny na moto??... chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego
    > i udajecie niezadowolenie albo wyśmiewacie...

    NTG -> pl.sci.psychologia

    ale do tego to:

    juz nie wystarczy, trzeba umiec na newsy sie dostac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2010-11-18 02:00:04
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-17 22:07, skibuŚ.m pisze:
    > cpt. Nemo napisal

    z.pl...

    Raczej pozytywnie, to sport dla kazdego, powiedzmy. Choc przyznam
    bardziej wolalbym zobaczyc jakies laski np w MMP i z wynikami.

    Zalezy co potrafi a ze facet na ogol wzrokowiec... ;)

    > oo no właśnie o to mi chodziło;)
    > bo na brak zainteresowania nie narzekam :).. ale czy w dobrym świetle są
    > widziane dziewczyny na moto??...

    To zalezy od PR i czy przy tym maja cos wiecej pod kopulka niz tylko gaz
    na maxa i otrzepywanie sie po efektowym dzwonie ;)

    > chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego i udajecie niezadowolenie albo
    wyśmiewacie...

    Spada "ego"? To zalezy co pokaza (chyba sie powtarzam).. ;>

    Pzdr
    --
    marider co zna kilka motogirl egzemplarzy :P
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 14. Data: 2010-11-18 07:18:53
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 22:07, skibuŚ.m pisze:

    > ale czy w dobrym świetle są widziane dziewczyny na moto??...

    Absolutnie! Dziewczyne na moto mozna podwiezc najwyzej do najblizszego
    motelu. Ew zrobic jej gola fotke na motocyklu i wydrukowac pozniej z
    tego kalendarz.

    > chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego
    > i udajecie niezadowolenie albo wyśmiewacie...

    Przyznaj sie, piszesz artykul do 'pani domu na goraco'.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 15. Data: 2010-11-18 08:13:46
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skibuŚ.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > są widziane dziewczyny na moto??... chyba nie bardzo bo wtedy spada
    > wam ego i udajecie niezadowolenie albo wyśmiewacie...

    Jak nie bardzo jak moja Córka tez powozi, nie dorabiaj filozofii tam
    gdzie jej nie ma :)
    To ze nie przepadam za stuntem to nie znaczy ze dziewczyna na motocyklu
    to dla mnie jakies wydarzenie. Jeszcze wiele lat temu to byla rzecz nie
    czesto spotykana, ale teraz to juz zupelna normalka. Podobnie nie dziwi
    mnie dziewczyna jako kierowca samochodu :)
    Nic niezwyklego.

    Pozdrawiam, Nemo

  • 16. Data: 2010-11-18 09:28:37
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Roman Niewiarowski"
    Absolutnie! Dziewczyne na moto mozna podwiezc najwyzej do najblizszego
    motelu. Ew zrobic jej gola fotke na motocyklu i wydrukowac pozniej z tego
    kalendarz.

    Koniecznie sprobuj z nia:
    http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/im
    ages/_MG_2004.jpg
    albo z ta:
    http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/im
    ages/_MG_2545.jpg

    Tytus z fabryki

  • 17. Data: 2010-11-18 09:45:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 10:28, Tytus z fabryki pisze:

    > Koniecznie sprobuj z nia:
    > http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/im
    ages/_MG_2004.jpg

    ehh, zebym cija mial zdolnosci i talent do robienia zdjec to chetnie bym
    sprobowal. Chociaz biorac pod uwage ksztalnosc moglbym probowac i bez
    aparatu ;)

    pozdr
    newrom
    PS. a Ty sproboj przeczytac mojego poprzedniego posta z nia:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

  • 18. Data: 2010-11-18 09:50:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > Koniecznie sprobuj z nia:
> [...]

    Ktora to Grzybol??

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2010-11-18 10:01:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]
    > Absolutnie! Dziewczyne na moto mozna podwiezc najwyzej do najblizszego
    > motelu. Ew zrobic jej gola fotke na motocyklu i wydrukowac pozniej z tego

    O tak, sądząc po ciałokształtach gołe fotki tych dwóch zawodniczek
    mogłyby być baaardzo interesujace :)
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2010-11-18 10:35:37
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 18-11-2010 11:01, Magic pisze:
    > O tak, sądząc po ciałokształtach gołe fotki tych dwóch zawodniczek
    > mogłyby być baaardzo interesujace :)

    szczególnie tej pierwszej :)
    bo ta druga (na biało) to jakoś niebardzo z tymi wcięciami i
    uwypukleniami. No chyba, że to ten biały kolor "pogrubia" ;)
    I do tego ma blachę podgiętą! To jakiś łobuz jest!! :[

    --
    Pozdro
    TaDzik