  • 11. Data: 2010-09-04 20:07:50
    Temat: Re: Dysk zewnetrzny - maly problem
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 13:42, JoteR pisze:

    > Zaczną się wtedy inne - np. odtwarzacz DVD nie będzie "umiał" NTFS, a wszak
    > wątkotwórca pisał, że kupił ten dysk do filmów.

    Dlaczego ma nie umieć? Mój odtwarzał najpierw starszy format, teraz
    odtwarza NTFS.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-09-04 21:08:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Dlaczego ma nie umieć? Mój odtwarzał najpierw starszy format,
    > teraz odtwarza NTFS.

    Nie wszyscy mają tak dobry sprzęt ;-)

    JoteR

  • 13. Data: 2010-09-04 23:38:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 23:08, JoteR pisze:

    > Nie wszyscy mają tak dobry sprzęt ;-)

    Przecież ja nie mam "wypasionego" sprzętu. Kupiłam sobie powystawowy z
    rok temu albo trochę wcześniej.
    Później znajomy mi zamontował drugą nagrywarkę dvd Pioner, bo po co
    miała leżeć na półce i się marnować bezczynnie :D Na tej pierwszej
    wydrukowałam tylko jedną płytkę Light Scribe- jakoś nie mam do tego zapału.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-09-05 14:23:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > Zacznijmy od tego, że autor ma problem z dużymi plikami.
    > Domniemam, że chodzi mu o matroskę mkv (avi ma limit do 2 GB).
    > Domniemam, że chodzi mu o filmy 720p, 1080p kodowane w
    > h.264/x.264 a tego nie ruszy żaden dvd.

    Za dużo tu domniemywania, ja przedstawiłem problem z życia wzięty, na jaki
    trafił ostatnio wspomniany znajomy, który chciał na takim dysku jednocześnie
    przechowywać *także* duże pliki i przy okazji móc podłączać ów dysk do DVD
    celem odtworzenia *innych* plików tam trzymanych (np. *avi). Czego jeszcze
    nie zrozumiałeś?
    Warto zatem rozważyć (w zależności od przeznaczenia dysku), czy nie warto
    zawczasu podzielić go na dwie partycje z różnymi systemami plików.

    > Dlatego się pytam - dlaczego wyskoczyłeś z tym dvd, skoro fizycznie
    > nie da rady zdekodować strumienia?

    Żeby mniej rozgarnięte trolle (które nie są w stanie pojąć, iż nie ma
    obowiązku odtwarzania na DVD wszystkiego co się na podłączonym dysku
    znajduje) miały pożywkę.
    Smacznego.

    JoteR

  • 15. Data: 2010-09-05 16:02:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > celem odtworzenia *innych* plików tam trzymanych (np. *avi). Czego jeszcze nie

    "Kupilem go do filmow". Czego ty nie zrozumiałeś? Autor wątku jednoznacznie
    stwierdził, że potrzebuje przenosić filmy.

  • 16. Data: 2010-09-05 16:06:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > "Kupilem go do filmow". Czego ty nie zrozumiałeś? Autor wątku
    > jednoznacznie stwierdził, że potrzebuje przenosić filmy.

    No i to tym właśnie napisałem. Czego jeszcze nie zrozumiałeś?

    JoteR

  • 17. Data: 2010-09-05 23:05:50
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > (avi ma limit do 2 GB).

    Ciekawe, bo mam tony plików AVI o znacznie większych rozmiarach i działają
    wyśmienicie!

    latet

  • 18. Data: 2010-09-05 23:48:08
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik latet napisał:

    > Ciekawe, bo mam tony plików AVI o znacznie większych rozmiarach i
    > działają wyśmienicie!

    a nie pozmieniales aby rozszerzenz mkv na avi? :)

  • 19. Data: 2010-09-06 14:13:27
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sat, 4 Sep 2010 13:42:59 +0200, JoteR napisał(a):

    > Zaczną się wtedy inne - np. odtwarzacz DVD nie będzie "umiał" NTFS, a wszak
    > wątkotwórca pisał, że kupił ten dysk do filmów.

    ...to zawsze moze podzielic dysk na dwie partycje, z czego jedna to z
    FAT-em.

    --
    Mark

  • 20. Data: 2010-09-07 08:36:40
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > a nie pozmieniales aby rozszerzenz mkv na avi? :)

    Nie, nie. Częśc tych AVI zrobiłem z włąsnego materiału. To są zwykłe AVI,
    zapewniam.

    latet