  • 11. Data: 2011-10-21 19:17:36
    Temat: Re: Dysk USB "MyBook" -> uszkodzony?
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-10-19 21:33, Ireneusz Brycki pisze:

    > Tak.
    >
    > Dodam jeszcze, że:
    > - dysk działał 2 lata zanim to się stało
    > - dysk ma własne zasilanie
    > - dysk działał podłączony do MACa
    > - bliźniaczy (drugi po prostu) dysk działa, a ten nie (nawet na tym
    > samym kablu i tym samym wejściu USB)

    Znam ten problem, i jest to uszkodzony układ w obudowie dysku. Wyjmij
    dysk podłącz czymkolwiek innym - będzie działać. W najgorszym wypadku
    trzeba będzie naprawić tablice partycji.

  • 12. Data: 2011-10-23 11:37:45
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:50:04 +0200, Ireneusz Brycki napisał(a):

    > Witam,
    >
    > *Opis sytuacji*: mam dysk zewnętrzny "MyBook" 500GB USB system plików
    > NTFS. Nagle dysk przestał się zgłaszać w WinXP. Czasami go widać jako
    > literę w systemie, a czasami nie. Nie można na niego wejść.

    moze jakis wirusek typu autorun.inf w kompie albo na dysku odpalajacy sie w
    momencie dwukliku na literce dysku...

    --
    jg