  • 1. Data: 2011-10-18 19:49:05
    Temat: Karta dźwiękowa
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Witam,
    Mam płytę asusa ze zintegrowaną kartą 8-kanałową na chipsecie VIA.
    Zastanawiam się czy dobrym pomysłem będzie kupienie jakiejś
    niezintegrowanej? Przede wszystkim zależy mi na jakości dźwięku i wyjściu
    cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze.
    Czy możecie coś doradzić w cenie do 150zł?
    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 2. Data: 2011-10-18 19:59:26
    Temat: Re: Karta dźwiękowa
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-18 21:49, Grumens pisze:
    > zależy mi na jakości dźwięku i wyjściu

    A sluchasz pewnie marnej jakosci MP3

    :):):):):)

    glupek

  • 3. Data: 2011-10-18 20:26:35
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:59:26 +0200, Jerzy Dombczak napisał(a):

    > A sluchasz pewnie marnej jakosci MP3
    >
    > :):):):):)
    >
    > glupek

    ty z tym głupkiem to do mnie, czy podpisałeś się?
    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 4. Data: 2011-10-18 20:32:56
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Przede wszystkim zależy mi na jakości dźwięku i wyjściu
    > cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w
    > amplitunerze.
    > Czy możecie coś doradzić w cenie do 150zł?

    100% założeń spełnia Asus Xonar DG i taką kartę polecam.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-10-19 06:59:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grumens"
> [...]
    >cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze.
    >Czy możecie coś doradzić w cenie do 150zł?

    Ale po co ci zewnętrzny DAC, skoro i tak chcesz wychodzić z kompa
    S/PDIF-em? (chyba że masz inną wizję tylko ją coś niejasno opisałeś)
    Jeśli obecnie nie masz S/PDIF-a, to kup cokolwiek, co go ma.
    I wystarczy.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 6. Data: 2011-10-19 07:53:33
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:49:05 +0200, Grumens napisał(a):

> [...]
    > cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze.

    A co masz za plyte? Bo wiekszosc jednak ma cyfrowe wyjscie po cinchu, sam
    mam plyte asusa i z takowego korzystam.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 7. Data: 2011-10-19 14:41:41
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 09:53:33 +0200, RemeK napisał(a):

    > A co masz za plyte? Bo wiekszosc jednak ma cyfrowe wyjscie po cinchu, sam
    > mam plyte asusa i z takowego korzystam.

    P7H55/USB3 - nie ma na cinchu, tylko mały jack.
    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 8. Data: 2011-10-19 14:45:21
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 08:59:47 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> [...]
    > S/PDIF-em? (chyba że masz inną wizję tylko ją coś niejasno opisałeś)
    > Jeśli obecnie nie masz S/PDIF-a, to kup cokolwiek, co go ma.

    Chcę wyjść na amplituner. Wcześniej miałem kartę graficzną na envy24, była
    bardzo dobra, zastąpiła jakiegoś starego creative'a. Chciałem ją wepchnąć
    do mojej nowej płyty ale zanim to zrobiłem postanowiłem sprawdzić jak gra
    zintegrowana karta i jakość dźwięku bardzo mile mnie zaskoczyła. Envy
    poszła w kąt a teraz słucham ze zintegrowanej, ale zastanawiam się czy nie
    będzie jeszcze lepiej z jakąś niezintegrowaną kartą.
    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 9. Data: 2011-10-19 14:50:49
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 22:32:56 +0200, M1SLQ napisał(a):

    > 100% założeń spełnia Asus Xonar DG i taką kartę polecam.

    Dziękuję, popatrzę co to za karta.

    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 10. Data: 2011-10-19 16:08:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Oct 2011 16:41:41 +0200, Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>
    wrote:

    >P7H55/USB3 - nie ma na cinchu, tylko mały jack.

    To kup coś takiego ->
    http://allegro.pl/konwerter-s-pdif-coaxial-na-optica
    l-toslink-nowy-i1874691041.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280