  • 11. Data: 2011-08-29 04:26:03
    Temat: Re: Dym z kratek nawiewu
    Od: to <t...@x...abc>

    begin JaromirD

    > Od jakiegoś czasu przy dużych obrotach i włączonej klimatyzacji dymi mi
    > się ze środkowej kratki nawiewu. Wcześniej nie miałem takich atrakcji.
    > Co to może być? Przypadek dotyczy Hondy CR-V I generacji.

    Stawiam dolary przeciwko orzechom, że coś Ci się jara. A może to tylko
    para?

  • 12. Data: 2011-08-29 17:51:58
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    poniedziałek, 29 sierpnia 2011 04:26 to napisał na pl.misc.samochody:

    > begin JaromirD

    > Stawiam dolary przeciwko orzechom, że coś Ci się jara. A może to tylko
    > para?

    To ile tych dolarów mi wyślesz? Pojechałem do serwisu, panowie -mimo
    zdziwienia wywołanego opisem zjawiska - podnieśli samochód, przedmuchali
    jakąś rurkę, skasowali 10 zł i jak ręką odjął. Miałem zatkany odpływ
    skroplin (tak to chyba określili) i woda się gdzieś wewnątrz zbierała.