  • 1. Data: 2010-03-10 20:56:25
    Temat: Dyfuzor do lamp wbudowanych - gdzie w Krakowie
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Wie ktoś, gdzie można dostać w Krakowie coś takiego:

    http://www.foto-tip.pl/sklep/dyfuzor_uniwersalny_do_
    lamp_wbudowanych_pop_up-
    p-1242.html

    Pilnie potrzebuję tej namiastki na sobotę (zakup lampy na razie nie wchodzi
    w grę jakby ktoś pytał).

    JaromirD

  • 2. Data: 2010-03-11 01:38:58
    Temat: Re: Dyfuzor do lamp wbudowanych - gdzie w Krakowie
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    JaromirD pisze:
> [...]
    > p-1242.html
    >
    > Pilnie potrzebuję tej namiastki na sobotę (zakup lampy na razie nie wchodzi

    Uzywana lampa niededykowana jest niewiele drozsza - jakby sie kto pytal.

  • 3. Data: 2010-03-11 13:38:30
    Od: "kucik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    lamp_wbudowanych_pop_up-

    > Uzywana lampa niededykowana jest niewiele drozsza - jakby sie kto pytal.

    za 12 zl lampa blyskowa? Chetnie kupilbym taka...

    Kucik

  • 4. Data: 2010-03-11 13:48:44
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    kucik pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > za 12 zl lampa blyskowa? Chetnie kupilbym taka...

    Mój dyfuzor kosztował 20 (wiekszy komplet z kolorami - kupilem mimo
    posiadania lampy, a moze przez nią). Gibaną lampę z trybem A za 50zl
    kupi. Od 80 zaczynaja byc Metze. Z przesyłką masz 40% różnicy w cenie.