  • 51. Data: 2017-05-15 11:09:11
    Temat: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-12 o 10:16, Chris pisze:

    > U brata, ok 80 tyś mil, padła dwumasa. Auto Mazda 6 MPS niekatowane.

    Tak wiem dopierdalam się ale pisze się tyśęcy czy tysięcy? ;)

    Lewis

  • 52. Data: 2017-05-15 11:32:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 11:09, Lewis pisze:

    > Tak wiem dopierdalam się ale pisze się tyśęcy czy tysięcy? ;)

    Dopierdalasz się, ale masz rację :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 53. Data: 2017-05-15 11:39:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 11:32, Chris pisze:

    > Dopierdalasz się, ale masz rację :)

    Tyś to skrót od tyśków :)

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2017-05-15 11:47:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 11:39, Liwiusz pisze:

    > Tyś to skrót od tyśków :)

    To wersja Turecka, panie 190 tyś-ków ma tylko nalatane, Niemiec płakał
    jak sprzedawał.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 56. Data: 2017-05-15 12:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Czyli masz na mysli auta mlodsze niz 5 lat?
    >
    > No to trudno o nich cos powiedzieć. Bo jedne sie psują (te starsze tez
    > sie psuły) a te które potem widać z przebiegami na poziomie 500kkm to
    > te wyjątki które widzimy sentymantalnie.

    I tak i nie.
    Jak ktos duzo jezdzi to juz po 5 latach moze ocenic auto.
    Znam pare osób ktore maja takie auta i po 300kkm maja juz naprawde sporo
    napraw z wymianami wtrysków, dwumas własnie, o EGR-ach, DPF-ach nie
    wspominajac..
    A nowe wtryski to np. 6-7 tysiecy...

    > Trza by chyba archiwa dekry spiąć z iloscią samochodów u niemca i
    > zobaczyc jak sie to kształtuje. Bo oni maja zestawienia ile aut o
    > własnych siłach do warsztatu nie dojechało.

    A jakie to ma znaczenie czy dojedzie o własnych siłach?
    Awaria to awaria, wymiana sprzegła za 4 klocki to wymiana sprzegła bez
    znaczenia czy wymieniłes jak juz padło zupełnie czy jak juz wołało o
    wymiane ale jeszcze jezdziło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 55. Data: 2017-05-15 12:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > To pisz w innym wątku bo ten dotyczył mojego przypadku z silnikiem
    > 2.3: 270KM.

    Dyskusja rozwineła się w takim kierunku - dwumasy sa potrzebne bo i tutaj
    pojawił się watpliwej jakosci tłumaczenia producentów.
    Tłumaczenia i ten fragment watku nie tyczył sie tylko twojego samochodu ale
    ogolnej sytuacji, w szczególnosci tej ze w dieslach nie ma juz wyboru i ze
    dwumasy sa zarówno w silnikach z duza moca jak i w takich gdzie ta moc
    wcale taka duza nie jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 57. Data: 2017-05-15 12:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Dlaczego ? Jesli znajdziesz barana ktory to kupi mozesz zamontowac tam
    > nawet dywanik z funkcja masazu bosych stop lub inne niezbedne gadzety
    > :-)

    Co nie przeszkadza mowic otwarcie ze koncerny robią klientów w ciula.
    a nie udawac ze robią klientom dobrze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 58. Data: 2017-05-15 14:57:01
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Dlaczego ? Jesli znajdziesz barana ktory to kupi mozesz zamontowac tam
    > nawet dywanik z funkcja masazu bosych stop lub inne niezbedne gadzety :-)

    Z tego co wiem to są fotele które robią masaż dupy w czasie jazdy ;)

  • 59. Data: 2017-05-15 18:14:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-05-2017 o 15:32, s...@g...com pisze:

    > Znajomi ujeżdzają różne różniste auta i ani jeden nie wtyka w nie więcej niż
    2-3kpln rocznie

    Mój kumpel zza biurka obok włożył w 5 letnią Astrę chyba z 10 tys w
    ostatnim roku....

  • 60. Data: 2017-05-18 11:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Sam widzisz, producent oszczedza na jednych czesciach za to wkłada
    > inne 5x drozsze.
    > A za wymiane musimy płacic my.
    > O tym własnie mowie ze to o polityke producentów chodzi a nie o realne
    > potrzeby.

    I zeby jeszcze odrobine pociągnąć temat - problemem nie sa w sumie psujące
    się czesci.
    Problemem sa absurdalne ceny.
    Jak to jest mozliwe ze auto kosztuje 70.000 CAŁE a dwumasa kosztuje 4
    tysiące, wtryski 10.000 a DPF kolejne 2-3 tysiaki.
    To ile kosztuje reszta? Pincet?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam