    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Date: Sat, 2 Aug 2014 22:48:10 -0500

    Puszczają nam w TV w USA dwie nowe reklamy iPhone
    od jakiegoś czasu... Znalazłem je w sieci bo chciałem
    odszukać ten miernik pH jaki widziałem w jednej z nich.
    Przy okazji postanowiłem że podzielę się linkami do
    youtube z grupowiczami i być może zaiskrzy tu fajną
    rozmową na temat wyższości iPhone nad innymi telefonami ;-)

    Pierwsza jest tematycznie silnie sportowo/zdrowotna:
    https://www.youtube.com/watch?v=xTjejvnBJfU
    Ktoś się orientuje co to za aplikacje były pokazane?
    - jakiś gadżet dla sportowców, czy to monitor tętna?
    - integracja z wagą łazienkową, kontrola postępów
    dla odchudzających się? :-)
    - appek do kręcenia video na zwolnionych obrotach
    - inny gadżet dla doskonalących ruchy w grze w golfa
    - potem nie wiem, coś do liczenia pompek??? :-)))
    - inny appek do śledzenia ćwiczeń na siłowni?
    - appek stopera z obsługą kamery do wyznaczania?
    - inny apek mierzący szybkość kopnięcia piłki?
    - jeszcze inny apek w roli komputera rowerowego...

    W sumie używam już Endomondo do kontroli jazdy
    na rowerku czy biegania więc reszta małointeresująca
    ale może te apki do mierzenia szybkości piłki ktoś zna?
    Można by się pobawić tym jakoś z siostrzeńcami...

    A tu nawet ciekawsza reklama objawiająca możliwości
    rozbudowy telefonu o różnorakie przystawki:
    https://www.youtube.com/watch?v=PQBTd4xF6tU
    mamy:
    - wiatromierz/stacja meteo,
    - przystawka/lupka do makro-foto zegarmistrza
    - tłumacz języków obcych rozpoznający mowę
    - nawigacja
    - coś dla strażaków (nie wiem o co chodzi)
    - potem mamy appka do EKG dla weterynarza
    - appek do rzutnika na ścianę
    - przystawka do pomiaru jakości/chemii wody
    To ostatnie sam znalazłem:
    http://www.sensorex.com/docs/BrochureSAM-1.pdf
    http://www.sensorex.com/products/more/ph1_iphone_pH_
    meter

    Co Wy na to?
    Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
    Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

    Tak czy inaczej są też reklamy w których totalnie nie
    wiadomo o co właściwie chodzi, jak w tej pełnej kolorów
    co wyszła jak Apple wypuścił ten tańszy kolorowy iPhone 5C:
    https://www.youtube.com/watch?v=ejaDY8tXCts
    Rozumiem, że chodzi o akcentowanie międzynarodowości
    i kolorystyki (różnorodności) użytkowników - ale... ???
    Cóż, japońskie "kociaki" na końcu całkiem fajne są :-)))))