  • 11. Data: 2009-11-04 23:02:19
    Temat: Re: Dwa razy laptop.
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Szczerze mówiąc myślałem, że w tej cenie to tylko w Biedronce w biurze daja.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2010-01-05 09:47:00
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:
    > Mam led w swoim monitorze. Co z tego, że przyciemnisz jak nie ma
    > odpowiedniej ostrości. Ciemno to ciemno.

    Co ma jasność do ostrości? Chyba mylisz z kontrastem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2010-01-05 19:00:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Co ma jasność do ostrości? Chyba mylisz z kontrastem.

    To jak i czym zwiększyć ostrość jak nie ma przycisku "Ostrość"?
    Przyciemnić i rozjaśnić to można.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-01-05 19:59:23
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > To jak i czym zwiększyć ostrość jak nie ma przycisku "Ostrość"?
    > Przyciemnić i rozjaśnić to można.

    Ostrosci nie ma bo komputer do d... ;)

    --
    pozdr

  • 15. Data: 2010-01-05 21:28:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    G Nowak pisze:

    > Ostrosci nie ma bo komputer do d... ;)

    Nie komputer tylko monitor. Starszy, CRT to miał chociaż pokrętło do
    regulowania ostrości.
    Dobrze, że w Windows7 jest kalibracja koloru, więc jako tako można już
    wytrzymać.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-01-06 10:07:10
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Animka pisze:
    > To jak i czym zwiększyć ostrość jak nie ma przycisku "Ostrość"?

    Ostrości się nie reguluje. W LCD piksel jest piksel. Chyba,
    że połączysz LCD do komputera łączem analogowym, ale wtedy
    w żaden sposób nie da się tej ostrości poprawić.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 17. Data: 2010-01-06 19:27:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Ostrości się nie reguluje. W LCD piksel jest piksel.

    Myślałam, że tylko w moim monitorze nie ma tej regulacji :-(

    > Chyba,
    > że połączysz LCD do komputera łączem analogowym, ale wtedy
    > w żaden sposób nie da się tej ostrości poprawić.

    No tak, to by było bez sensu.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-01-08 11:26:31
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Bzdury opowiadasz.
    Porządny monitor ma regulację ostrości, wybierasz po kolei parę razy najlepiej wg
    Ciebie czytelną czcionkę z kilku na ekranie.
    JaC

    -----