  • 31. Data: 2010-01-12 13:15:18
    Temat: Re: Druty w oponie.
    Od: szymo <s...@w...pl>

    to pisze:

    > A z czym je porównywałeś?

    Porównywałem z Prirelkami P2000 które miałem wcześniej

  • 32. Data: 2010-01-12 13:16:36
    Od: szymo <s...@w...pl>

    to pisze:

    > Kiepska opona -- kiepska jakość.

    Ta opona nie jest kiepska jest całkiem przyzwoita.

  • 33. Data: 2010-01-12 13:17:48
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Massai pisze:
> [...]
    .jpg

    > No właśnie to jest dziwaczne.
    >
    > Wyłażą przez całe kostki? przeca ta opona bez tych drutów by mogła
    > pójśc do handlu "jako nówka, prawie nie śmigana" ;-)
    >
    > Choroba autentycznie wygląda jak jakaś nalewka, wcześniej mocno
    > wytarta...

    Jeśli nowa to ma jeszcze gwarancję - warto sprawdzić producent powinien
    ją wymienić

  • 34. Data: 2010-01-12 13:21:21
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Bardziej się chyba jednak skłaniam ku zakupowi wielosezonowych opon
    > (obecnie nie mam już letnich, a i te zimowe się nadają tylko to
    > wyrzucenia), np coś takiego:
    >
    > http://www.opony.com/opony/54169_vredestein_quatrac_
    2.html

    One całkiem niezłe recenzje dostały w testach ale jeśli jeździsz
    spokojnie i w większości po mieście to zwykłe Navigatory 2ki też mogę ci
    polecić. za 130zł można dostać a jak przyfilujesz allegro to ludzie
    czasem pojedyncze sprzedają za połowę tej ceny (nówki!)

  • 35. Data: 2010-01-12 13:32:34
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ta opona nie jest kiepska jest całkiem przyzwoita.
    W głębokim śniegu dosyć dobrze się zachowuje i jest tania. Na tym chyba kończą
    się zalety tej opony.
    Była zrobiona z bardzo miękkiej gumy, szczególnie na bocznych ściankach było to
    zauważalne. Po założeniu tych opon co chwilę sprawdzałem, czy nie ma za mało
    powietrza. Dopiero po kilku dniach przyjąłem do wiadomości, że tak ma być.
    Samochód bujał się tak jak by było po 1 atm w kołach. Ta miękkość i tendencja do
    uginania się sprawiały, że szybko pękał kord wewnątrz i opona odkształcała się.
    Następne modele (directional) były już zauważalnie twardsze.

    Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja miałem opony
    z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 36. Data: 2010-01-12 13:35:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał

    > Nie, o ciśnienie raczej dbam. Ale możliwe, że to przez dziury i
    > krawężniki.

    Tak z praktyki napisze ze kiedys mi opone wybulilo, a ja nie
    wiedzialem co sie dzieje.
    Troche wibrowalo, nic nie bylo widac. 100km dalej mocno wibrowalo i
    nadal nie bylo nic widac, 200km dalej dziwnie sie prowadzil i nadal
    nie bylo nic widac, kolejne 10km juz sie prawie prowadzic nie dal i
    nadal nie wiadomo dlaczego, a 500m dalej druty na wierzchu.

    J.

  • 37. Data: 2010-01-12 14:55:16
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja
    > miałem opony z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

    E no tu chodzi o te drugiej generacji. Te pierwszej były paskudne to
    fakt i nie są już w sprzedaży no chyba ze ktoś ma leżaki magazynowe.
    Ale zapewniam cię ze kormorany były Duuuuuuużo gorsze.
    Nowa Dębica to tak naprawdę goodyear tylko boczki polskie.

  • 38. Data: 2010-01-12 15:19:45
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > E no tu chodzi o te drugiej generacji. Te pierwszej były paskudne to
    Właśnie nie. Frigo 2 miały kostkę w krztałcie trapezów i te wewnętrzne rzędy
    były przesunięte wzgledem zewnętrznych.
    Frigo directional były podobne do 2 ale miały kostkę owalną.
    Tutaj widać jak prostokąciki są równiutko obok siebie (szczególnie na drugim
    zdjęciu). To jest ten stary model.

    > fakt i nie są już w sprzedaży no chyba ze ktoś ma leżaki magazynowe.
    Ale autor wątku wspomina, że te jego są z 2004 roku.
    Pamiętam, że wtedy a nawet jeszcze później było pełno tych opon w
    hipermarketach.

    > Ale zapewniam cię ze kormorany były Duuuuuuużo gorsze.
    Miałem też (snowpro). Faktycznie na śniegu to była porażka, ale na odśnieżonych
    drogach rodziły sobie dobrze. Na pewno były trwalsze od tych starych Frigo.
    Przynajmniej przez 4 sezony nie straciły swojego kształtu. Teraz już (5 sezon)
    ujeżdża je kolejny właściciel :)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 39. Data: 2010-01-12 15:47:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 20:58:43 +0100, osobnik zwany marjan
    wystukał:

    > Bardziej się chyba jednak skłaniam ku zakupowi wielosezonowych opon
    > (obecnie nie mam już letnich, a i te zimowe się nadają tylko to
> [...]

    polecam. Jeździłem parę lat na quatracach. po 40tysiącach gumiarz
    zamienił przód z tyłem i przelatałem następne 40. Ani śladu zużycia. A
    przyczepne i na suchym i na śniegu. Parę razy Alpy zimą zaliczone i to
    nie tylko po szosie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2010-01-12 17:11:57
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "masti"

    > polecam. Jeździłem parę lat na quatracach. po 40tysiącach gumiarz
    > zamienił przód z tyłem i przelatałem następne 40. Ani śladu zużycia.

    W takim razie po co przekładał tył na przód skoro nie było "ani śladu
    zużycia"?
    Kolejny fantasta.