    From: "Wojtekk" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Druty w oponie.
    Date: Tue, 12 Jan 2010 13:32:34 +0100

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hihp75$4mq$4@news.man.bydgoszcz.pl...

    > Ta opona nie jest kiepska jest całkiem przyzwoita.
    W głębokim śniegu dosyć dobrze się zachowuje i jest tania. Na tym chyba kończą
    się zalety tej opony.
    Była zrobiona z bardzo miękkiej gumy, szczególnie na bocznych ściankach było to
    zauważalne. Po założeniu tych opon co chwilę sprawdzałem, czy nie ma za mało
    powietrza. Dopiero po kilku dniach przyjąłem do wiadomości, że tak ma być.
    Samochód bujał się tak jak by było po 1 atm w kołach. Ta miękkość i tendencja do
    uginania się sprawiały, że szybko pękał kord wewnątrz i opona odkształcała się.
    Następne modele (directional) były już zauważalnie twardsze.

    Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja miałem opony
    z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

    Pozdrawiam
    Wojtek