  • 21. Data: 2010-01-19 11:13:44
    Temat: Re: Drukarka
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 08:45:54 +0100, Marx napisał(a):

    > po prostu masz szczescie, tzn zatkala ci sie glowica ale udalo ci sie
    > odetkac. Zrob tak jeszcze pare razy i glowica bedzie do wymiany
    > Marx

    Ale bez przesady z tym drukowaniem raz na tydzień. Canon w instrukcji
    pisze, że nie należy dopuszczać do przestojów dłuższych niż miesiąc.
    Dotyczy, co prawda, oryginalnych atramentów.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 22. Data: 2010-01-19 12:25:41
    Od: majster <p...@o...pl>

    Mój Canon IP4600 pomimo długich przerw
    między wydrukami nie chce się przytykać.

    Pozdrawiam
    majster