  • 11. Data: 2013-01-08 16:24:15
    Temat: Re: Dropbox + GIT = ?
    Od: boryspower <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 16:12:00 UTC+1 użytkownik Stachu 'Dozzie' K. napisał:
    > To są narzędzia służące do różnych rzeczy, mające cechy, które ze sobą
    >
    > nie są w żaden sposób kompatybilne. Szukaj innego rozwiązania albo zmień
    >
    > model pracy.

    Rozumiem co to jest kontrola wersji i nie pisałem, że chcę ją mieć... i właśnie
    szukam innych rozwiązań pytając Was... Napisałem, że chodzi mi o poszczególne
    funkcjonalności z Dropboxa i z GITa, a nie o mix obydwu narzędzi z kompletem ich
    funkcji.

    Pozdrawiam!
    --
    "There's always another way, usually a better one"
    Przemek Jedynowicz

  • 12. Data: 2013-01-08 16:29:03
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    napisał:

> [...]
    funkcjonalności z Dropboxa i z GITa, a nie o mix obydwu narzędzi z kompletem ich

    A jaki to ma mieć cel? Możesz zapakować gita odpalanego z harmonogramu
    zadań do dropboxa i mieć DOKŁADNIE tę funkcjonalność o której piszesz.
    Dlaczego szukasz oddzielnego narzędzia, które raczej nie powstało, bo
    jest nieprzydatne?

    Michoo

  • 13. Data: 2013-01-08 16:34:39
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    napisał:

    > Rozumiem co to jest kontrola wersji i nie pisałem, że chcę ją mieć...

    To po co się przypieprzyłeś do gita? On służy do kontroli wersji. Szukaj
    innego rozwiązania.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 14. Data: 2013-01-08 16:54:39
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    > Stanisławie, nie zrozumiałeś mnie :) Z Dropboxa chciałbym mieć funkcję
    automatycznej synchronizacji + "wersjowanie" z GITa i pytam, czy takie narzędzie już
    istnieje...

    to z przymrużeniem oka powiem ;)
    jest takie coś na Windowsie (oraz Mac) -> SkyDrive
    ... automatyczne synchronizuje oraz daje dostęp do poprzednich wersji.

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 15. Data: 2013-01-08 18:15:21
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 05:17:17 -0800, Andrzej Jarzabek wyszeptal:

    > Po to, żeby przypadkiem nie uploadować błędnego lub niekompletnego kodu
    > na przykład.

    Ojej, a ja tyle razy backupowalem kod z bledami <chowa sie pod biurko i
    boi wyjrzec/>

    Tak powazniej ja w ogole nie rozumiem problemu tego watku. Pytasz OPie
    czemu git sam nie robi commitow?

    Sam backup: dziala git + dowolny backup. Dla jednej osoby ma sie maly
    projekcik zajmujacy 0.0000001 GB i mozna miec fafset kopii. Przy 100
    osobach ma sie przyrostowe na tasmach, snapy co 5 minut, pomijajac
    sam raid i replikacje, a straznikach z dluga bronia strzegacych
    backupowego generatora zasilania drugiego poziomu wsparcia to juz
    nie wspominam.

    Wystarczy miec repo git, i drugi katalog do ktorego okresowo robi
    sie pull i mozna miec automat - policz P(wszystkie kopie
    byly zrobione podczas operacji na git i nie poszlo) gdy kopie sa osobne.

    --
    Edek

  • 16. Data: 2013-01-09 21:07:22
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 08/01/2013 12:56, boryspower wrote:

    > "Automatyzacja to przyszłość" :)

    > Ale taki snapshot chciałbym traktować jako kopię zapasową w przypadku
    > jakiejś większej wpadki.

    zrób sobie remote repository jako backup, w tym właśnie DVCS są
    najlepsze. Takie remote repository będzie miał pełną historię Twojego
    głownego repository, pod warunkiem że cron-em te zmiany "popchniesz"
    albo "pociągniesz".

    Ponieważ pełna historia zawiera również wszystkie snapshoty, to w ten
    sposób masz sprawę załatwioną.

    A jeżeli chcesz mieć off-site-backup, to http://github.com

    B.