  • 11. Data: 2015-03-23 11:27:26
    Temat: Re: Drogowka zatrzymuje
    Od: p...@g...com

    --- A nie żeby nieoznakowany pojazd ze światełkiem z bazarku na którym każdy sobie
    może POLICJA napisać miał autorytet wystarczający do zatrzymania...

    tak samo jest w Niemczech, nieoznakowane auto i "Bitte folgen"

    ---Sorry, ale ja bym się nie zatrzymał.

    oczywiscie :-)

    P.

  • 12. Data: 2015-03-23 14:47:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie, tam wygląda to zupełnie inaczej - radiowóz w policyjnych barwach

    Na westernach ?

    >pełnym "okoguceniu" z właczonymi tymi kogutami prowadzi za Tobą i
    >masz obowiązek wtedy zjechać na pobocze.
    >A nie żeby nieoznakowany pojazd ze światełkiem z bazarku na którym
    >każdy sobie może POLICJA napisać miał autorytet wystarczający do
    >zatrzymania... Sorry, ale ja bym się nie zatrzymał.

    No coz, juz taki czas byl, ze nawet oznakowany radiowoz wzbudzal
    uzasadnione watpliwosci.
    Jak cie mafia chce okrasc, to radiowoz nie jest problemem :-)
    Z drugiej strony mamy troche nieoznakowanych wozow policyjnych, ktore
    zatrzymuja czesto, i to tez jest normalne.

    Natomiast ... na autostradzie, czy w miejscu na filmie - chodzi o to,
    zeby wlasnie sie nie zatrzymac.
    Policja prowadzi do najblizszego parkingu.
    I jak ma to zrobic ?

    J.