  • 1. Data: 2015-03-10 17:26:20
    Temat: Drogowka zatrzymuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Policja w akcji

    http://www.wykop.pl/link/2433329/drogowka-nieudolnie
    -zatrzymuje-pojazd-ciezarowy/

    A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa,
    polskiego tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

    J.

  • 2. Data: 2015-03-10 17:53:10
    Temat: Re: Drogowka zatrzymuje
    Od: <2...@8...175310.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Policja w akcji

    > http://www.wykop.pl/link/2433329/drogowka-nieudolnie
    -zatrzymuje-pojazd-ciezarowy/

    Powinien ich zamieść, a nie przekraczać podwójną ciągłą :D

    > A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa,
    > polskiego tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

    Tak, nie znasz polskiego to widać ;P

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-03-10 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa,
    > polskiego tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

    Niezłe wynalazki.
    Wyprzedzanie na ciągłej linii...
    Ciekawe dlaczego zatrzymali ich na łuku a nie na prostym odcinku...?
    Oni nie mają koguta w tych isigniach?

  • 4. Data: 2015-03-10 18:19:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.03.2015 o 17:59, Budzik pisze:
> [...]
    >> >
    > Niezłe wynalazki.
    > Wyprzedzanie na ciągłej linii...
    > Ciekawe dlaczego zatrzymali ich na łuku a nie na prostym odcinku...?

    No właśnie, jakiś nieoznakowany samochód, bez koguta, skąd mam wiedzieć
    że to policja a nie przebierańcy?

    W sumie przebierańcy też sobie mogą koguta sprawić, ale mimo wszystko to
    tak jakby na ulicy policjant zamiast być w mundurze, był w przebraniu
    ochroniarza z małą plakietką "policja".

    p. m.

  • 5. Data: 2015-03-10 19:48:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

> [...]
    > to tak jakby na ulicy policjant zamiast być w mundurze, był w
    > przebraniu ochroniarza z małą plakietką "policja".

    No i dodatkowo łamie przepisy.
    Ktos juz to wysłał aby ukarac kierowce za wyprzedzanie w miejscu gdzie jest
    to zabronione?

  • 6. Data: 2015-03-10 20:51:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >
    > A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa, polskiego
    > tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

    Dlatego bardziej sie boje takich idiotow niz jazdy Holowczyca (mimo, ze
    drazni mnie jego celebrytyzm)
    Polska policja powinna miec zakaz scigania kogolwiek za wykroczenia. Niech
    robia zdjecia i mierza ale stacjonarnie.
    Wszyscy pamietaja akcje pod Zambrowem ?:
    https://www.youtube.com/watch?v=dUOFrRIJJ6E

  • 7. Data: 2015-03-11 02:25:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > A swoja droga ... znajomosc angielskiego nie jest obowiazkowa, polskiego
    > tez nie, maja napisy w innych jezykach ?

    Dziwne... To według jakiego prawa tak ma wyglądać zatrzymanie?

  • 8. Data: 2015-03-11 11:12:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    -zatrzymuje-pojazd-ciezarowy/

    > Dziwne... To według jakiego prawa tak ma wyglądać zatrzymanie?

    Według tzw. prawa powielaczowego.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-03-11 13:12:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    -zatrzymuje-pojazd-ciezarowy/

    >Dziwne... To według jakiego prawa tak ma wyglądać zatrzymanie?

    Amerykanskiego.
    No co - westernow nie ogladales ? :-)

    Ale tak formalnie ... czy to zatrzymanie, skoro "Follow me" ?

    J.

  • 10. Data: 2015-03-22 19:28:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Amerykanskiego.
    > No co - westernow nie ogladales ? :-)

    Nie, tam wygląda to zupełnie inaczej - radiowóz w policyjnych barwach i
    pełnym "okoguceniu" z właczonymi tymi kogutami prowadzi za Tobą i masz
    obowiązek wtedy zjechać na pobocze.
    A nie żeby nieoznakowany pojazd ze światełkiem z bazarku na którym każdy
    sobie może POLICJA napisać miał autorytet wystarczający do zatrzymania...
    Sorry, ale ja bym się nie zatrzymał.