  • 1. Data: 2011-06-27 06:29:58
    Temat: Bootowanie z pendrive USB
    Od: j...@p...onet.pl

    Zainstalowałem setup Fedory na pendrive USB. Chciałbym zabootować komputer z
    pendrive USB. Ustawiłem kolejność bootowania w CMOSie na: USB, disabled,
    disabled. Z menu bootwanie (klawisz F8) wubrałem USB. Mimo tego nadal bootouje
    mi się Windows XP z IDE-0.

  • 2. Data: 2011-06-27 07:00:17
    Temat: Re: Bootowanie z pendrive USB
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    j...@p...onet.pl napisa?(a):

    > Zainstalowałem setup Fedory na pendrive USB.

    Jejku, ile razy bedziesz to jeszcze wysylal? Sprawdz czy z tego pena
    bootuje sie na innym kompie. Jesli nie to znaczy, ze cos z nim jest nie
    tak, jesli tak to znaczy, ze z kompem... Potem w zaleznosci od tego
    zadaj pytanie na wlasciwej tematycznie grupie.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"