  • 1. Data: 2011-06-27 20:09:18
    Temat: czym najlepiej wyciąć dźwięk z filmu MP4?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Mam plik MP4 i chcę wyciągnąć z niego dźwięk. Najlepiej bez żadnych
    konwersji - tak by nie było dodatkowych zniekształceń. Ten MP4 to chyba
    kontener więc powinno być to możliwe. Jest jakiś program który to łatwo
    umożliwia?

    dzięki
    Szyk

  • 2. Data: 2011-06-27 20:25:34
    Temat: Re: czym najlepiej wyciąć dźwięk z filmu MP4?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-27 22:09, Szyk pisze:
> [...]
    > konwersji - tak by nie było dodatkowych zniekształceń. Ten MP4 to chyba
    > kontener więc powinno być to możliwe. Jest jakiś program który to łatwo

    Z zobacz ten programik. Powinno po przekonwertowaniu ładnie grać.
    http://www.pazera-software.pl/products/mp4-to-avi-co
    nverter/

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-06-27 22:38:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2011 22:09, Szyk pisze:
> [...]
    > konwersji - tak by nie było dodatkowych zniekształceń. Ten MP4 to chyba
    > kontener więc powinno być to możliwe. Jest jakiś program który to łatwo

    1. NTG
    2. mencoder z pakietu mplayer

  • 4. Data: 2011-06-28 11:20:17
    Od: Szyk <s...@o...pl>