  • 51. Data: 2010-11-13 02:58:48
    Temat: Re: Dotykowce to dla większości idiotyzm
    Od: AL <a...@s...tam>

    Janeo pisze:
    > Wymagaja.

    to w jaki sposob dzialaja na telefonach bez dotykowego ekranu?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 52. Data: 2010-11-13 08:03:17
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Lis, 03:58, AL <a...@s...tam> wrote:

    > to w jaki sposob dzialaja na telefonach bez dotykowego ekranu?
    Ktore?

  • 53. Data: 2010-11-13 19:17:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-11 03:11, Piotr M pisze:
    > Witam.
    >
    > Nie po raz pierwszy spotykam się z wydarzeniem, co ktoś chce coś szybko
    > zrobić, a bawi się dotykowcem i wygląda to tak nieudacznie że śmiech
    > ogarnia.

    Bo nie ma iphona.... tylko jakas koreanska kopie.

  • 54. Data: 2010-11-13 19:19:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 18:11, tl pisze:

    > Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

    > Z działem x - wybierz jeden , z działem y - wybierz dwa . Nie wybrałeś
    > żadnego ... itd

    Bredzisz.... nawet chinskie dotykowce po 50USD maja taka funkcje

  • 55. Data: 2010-11-14 10:30:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz.... nawet chinskie dotykowce po 50USD maja taka funkcje

    Fakt, postarałem się i odkryłem drogę ale jest to utrudnione. Trzeba
    przełazić przez "opcje" itd. Najlepiej na włączonym głośnomówiącym i
    połączenie niepotrzebnie się wydluża.

  • 56. Data: 2010-11-14 11:23:27
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu N 14 11 2010 11:30, tl pisze:

    > Fakt, postarałem się i odkryłem drogę ale jest to utrudnione. Trzeba
    > przełazić przez "opcje"

    A w jakim sprzęcie? Bo w 5800 i n97m jednym "przyciskiem" na ekranie
    odpaliłem wirtualną klawiaturę.

    > itd. Najlepiej na włączonym głośnomówiącym i
    > połączenie niepotrzebnie się wydluża.

    --
    ALEX CloneTrooper

  • 57. Data: 2010-11-14 12:40:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Nov 2010 11:30:05 +0100, tl wrote:

    >Fakt, postarałem się i odkryłem drogę ale jest to utrudnione. Trzeba
    >przełazić przez "opcje" itd. Najlepiej na włączonym głośnomówiącym i
    >połączenie niepotrzebnie się wydluża.

    Ale to nie wada dotykowca jako takiego, co oprogramowania/ustawienia.
    Widac nie powinna klawiatura znikac po nawiazaniu polaczenia.

    J.

  • 58. Data: 2010-11-14 18:36:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Dwa lata to wystarczający okres, żeby nazbierało się różnych przypadkowych
    > "znajomych", z którymi niekoniecznie ma się ochotę rozmawiać. Zmiana
    > numeru to dobra okazja, żeby taki "ogon" zgubić. Ja w Play na dzień dobry
    > dostałem do wykorzystania ileśtam SMS-ów, za pomocą których powiadomiłem
    > tych, co trzeba o nowym numerze.

    Nie prościej powstrzymać się od kontaktów z takimi ludźmi ?

  • 59. Data: 2010-11-14 18:59:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "niusy.pl" napisał:

    > Nie prościej powstrzymać się od kontaktów z takimi ludźmi ?

    No właśnie taka zmiana numeru jest okazją do ograniczenia niechcianych już
    kontaktów.

    JoteR

  • 60. Data: 2010-11-14 19:27:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > No właśnie taka zmiana numeru jest okazją do ograniczenia niechcianych już
    > kontaktów.

    Ale po co ponosić koszty w kontaktach chcianych jak wystarczy nie utrzymywać
    niechcianych ?!