  • 1. Data: 2002-08-28 18:44:24
    Temat: TP frame-relay i poszukiwania providera, Warszawa/Włochy
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Hej!

    Pierwsza część post-a to pytanie odnośnie TP Frame-Relay. Oferują łącza, ale
    nie mogę się dopatrzeć ile numerków IP przydzielają. Wogóle, skąd można
    dostać klasę/podklasę IP (oprócz własnego providera). Czy u TPSA można
    rozszerzyć ich ilość i co uważacie o TP F-R?

    Szukam taniego i dobrego provider-a internetu (łącza dla firm, symetryczne
    od 1Mbps) mogącego podłączyć firmę znajdującą się we Włochach (Warszawa).

    Pozdrawiam
    Ghost

  • 2. Data: 2002-08-29 14:18:33
    Temat: Re: TP frame-relay i poszukiwania providera, Warszawa/W?ochy
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Ghost <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Hej!

    > Pierwsza część post-a to pytanie odnośnie TP Frame-Relay. Oferują łącza, ale
    > nie mogę się dopatrzeć ile numerków IP przydzielają.
    Tyle ile potrzebujesz=uzasadnisz.

    > Wogóle, skąd można dostać klasę/podklasę IP (oprócz własnego providera).
    Mozna jeszcze od RIPE ale to w uzasadnionych przypadkach. Normalnie
    od providera.

    > Czy u TPSA można rozszerzyć ich ilość
    Mozna.

    > i co uważacie o TP F-R?