  • 11. Data: 2014-07-27 12:02:35
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-27 10:57, anacron pisze:

    > Za paragon...?

    > Nie do końca, farba wlała się tu i tam i serwis już mi o tysiącach krzyczy.

    No serwis to wiesz...
    Jak pojechałem z AC likwidować wgniecenie zderzaka to koniec końców
    faktur coś na 8000+VAT wysłali ubezpieczycielowi ;)

    Więc bym się nie zdziwił gdyby tu się okazało że ponieważ instrukcja
    serwisowa producenta nic nie mówi o usuwaniu farby, to nowe nadwozie
    trzeba, bo oni nie mogą ryzykować :)

    A faktycznie niewykluczone, że uda się to po prostu oderwać od płaskich
    powierzchni mechanicznie (może nawet dobrą myjką ciśnieniową jak się uda
    zrobić klin między farbą a lakierem).
    Rozpuszczalnik to ewentualnie na koniec - bo nie ma co tak zaczynać bo
    się może mazać. Chociaż tu też nie jest źle bo samochodowe lakiery mają
    super wytrzymałość na chemię, a taka byle jaka farba to może nawet
    benzyną ekstrakcyjną puszczać.

    A to gdzie się wlało, to pewnie niegroźnie - jak samochód stoi, to
    płynie tam woda i w żadne podzespoły się nie wlewa, a z podszybia ma
    wypływ wody zrobiony tak żeby nie było problemów, więc i farba pewnie
    nie lała się po żadnych krytycznych elementach.
    Trzeba zobaczyć którędy to leciało i czy właśnie nie pozalepiało jakiś
    gumowych wylotów, ale raczej nie powinno być źle.

    Precyzyjna rzeźba to może być jedynie z estetyką - pod uszczelkami
    (zwłaszcza że szybę masz bez obramowania uszczelką), gdzieś na
    łączeniach. Usuwanie tu może zająć trochę czasu.
    Dobra będzie ropownica nabita rozpuszczalnikiem który rozpuści tą farbę.

  • 12. Data: 2014-07-27 12:03:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Za paragon...?

    A tak BWT: po co Ci był ten publicznych ekshibicjonizm?
    Uczynek dobry, ale po co się nim chwalić?
    Narodu nie znasz?

  • 13. Data: 2014-07-27 12:08:55
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ok. O ile rozumiem, że mogły ulec zabrudzeniu jakiś filtry i te należy
    > wymienić, ale co przeszkadza tunelowi wentylacyjnemu, że jest biały od
    > środka?

    Będzie śmierdziało jak będzie gorąco albo gdy poleje jakims płynem do
    spryskiwaczy i barba zacznie sie troche rozpuszczać itd, itp.

    >Pomijam już fakt, że olejna po zaschnięciu odłazi od plastików całymi
    >płatami (przykład kuweta malarska).

    Musi byc specyficzny rodzaj pvc i idealnie gładki, wtedy odłazi. Jak trochę
    zmatowieje to juz musisz skrobać.

  • 14. Data: 2014-07-27 12:12:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 12:03:18 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A tak BWT: po co Ci był ten publicznych ekshibicjonizm?
    > Uczynek dobry, ale po co się nim chwalić?
    > Narodu nie znasz?

    Ale co - bezdomny sie obrazil, czy podejrzewasz ze ktorys z sasiadow
    czyta gazete i az tak sie obrazil za wspieranie menelstwa ?

    Predzej jakis policjant z ktorym zadarl, albo kogos sfilmowal i
    doniosl :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-07-27 12:18:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Ale co - bezdomny sie obrazil, czy podejrzewasz ze ktorys z sasiadow
    > czyta gazete i az tak sie obrazil za wspieranie menelstwa ?

    Nie, to była tylko ciekawość co do powodów poczynań anacrona?

    > Predzej jakis policjant z ktorym zadarl, albo kogos sfilmowal i
    > doniosl :-)

    Też bym raczej ten wątek podejrzewał.

  • 16. Data: 2014-07-27 12:34:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > Normalnie +2 do mocy, niestety ten jest na przedniej szybie.

    Wieki temu nauka jazdy miała takie pasy. Prawda, nie na szybie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2014-07-27 13:21:13
    Od: <5...@2...132113.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Bezdomni się chcieli na Snickers zrzucić ale starczyło tylko na
    > puszkę farby?

    Komendant MO sie wkurwił, bo go motyl na tylnym siedzeniu woził...

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2014-07-27 13:24:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-27 13:21, (Tom N) wrote:

    > Komendant MO sie wkurwił, bo go motyl na tylnym siedzeniu woził...

    No właśnie coś takiego bym podejrzewał. Wkurwiał ludzi, aż któryś się
    wystarczająco wkurwił. A akcja z paragonem nic do tego nie ma - bo i
    ciężko jakieś logiczne powiązanie znaleźć.

    Shrek.

  • 19. Data: 2014-07-27 13:46:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 27 Jul 2014 12:12:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >czyta gazete i az tak sie obrazil za wspieranie menelstwa ?
    >
    >Predzej jakis policjant z ktorym zadarl, albo kogos sfilmowal i

    Nie sadze. Byl to typowy objaw dzialania "polskiego kotla
    piekielnego". Jak ktoos cos zrobil pro publico bono, nalezy mu silnie
    skopac dupe. tak z czystej, katolickiej i obywatelskiej zyczliwosci.
    Zeby wiedzial

    A.L.

  • 20. Data: 2014-07-27 13:53:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-27 13:46, A.L. wrote:

> [...]
    > piekielnego". Jak ktoos cos zrobil pro publico bono, nalezy mu silnie
    > skopac dupe. tak z czystej, katolickiej i obywatelskiej zyczliwosci.

    Jasne... Bo ludzie nie mają nic lepszego do roboty. A jak tam u ciebie
    polskie piekiełko?

    Shrek.