  • 101. Data: 2014-08-02 20:36:39
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-31 21:30, anacron pisze:

    > Rozumiem upał i ta jedna szara komórka się przegrzewa.

    Twoja na pewno. Dostałeś już zaproszenie do piaskownicy jakiejś
    (pseudo)prawicowej partii?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 102. Data: 2014-08-02 20:55:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.08.2014 o 20:36, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Twoja na pewno. Dostałeś już zaproszenie do piaskownicy jakiejś
    > (pseudo)prawicowej partii?

    Dostałem od każdej partii w tym kraju chyba. Ale co to zmienia? :)

    --
    anacron

  • 103. Data: 2014-08-02 23:02:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-31 20:00, anacron pisze:
    > Na parkingu? :) Haha No niech będzie.
    Wiesz - nawet na parkingu można próbować zmieścić auto między te dwie
    śmieszne linie, albo wręcz przeciwne, stanąć równo na jednej. Sam pewnie
    wiesz najlepiej, który wariant wybrałeś :->

    Maciek

  • 104. Data: 2014-08-03 01:39:03
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, August 3, 2014 12:35:52 AM UTC+10, anacron wrote:

    > Ta w Polsacie, TVN i TVP. Mam tam udziały większościowe :P

    Dales komus kilka zlotych. Wspaniale, ale ale naprawde nie jest medialna sprawa. Tak
    same od siebie gazety czy TV zaczely o tym pisac? Bez zartow.

    Moim zdaniem strasznie sie lansujesz, nic innego. Dales komus kilka zl? Super.
    Pisanie o tym historyjki, opowiadanie jak to ludzie w sklepie krzywo patrzyli na Twoj
    bohaterski wyczyn czy robienie o tym wywiadow jest juz MZ lekko zalosne.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 105. Data: 2014-08-03 09:17:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Moim zdaniem strasznie sie lansujesz, nic innego. Dales komus kilka zl?
    > Super.

    Dokładnie, na tym taka sprawa ma obowiązek sie zakończyć.

    >Pisanie o tym historyjki, opowiadanie jak to ludzie w sklepie krzywo
    >patrzyli na Twoj bohaterski wyczyn czy robienie o tym wywiadow jest juz MZ

    Lekko?

  • 106. Data: 2014-08-03 13:38:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Aug 2014 16:39:03 -0700 (PDT), Iguan_007

    > Dales komus kilka zlotych. Wspaniale,

    No, inni nie takie pieniądze pompują w potrzebuących i się nie chwalą.

    > Moim zdaniem strasznie sie lansujesz, nic innego. [...]
    > jest juz MZ lekko zalosne.

    Ale wiesz, tym sposobem go jeszcze utwierdzasz w przekonaniu, że robi
    dobrze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 107. Data: 2014-08-11 18:54:52
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 15:16 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > No nie mogę.
    > Już w Polsacie anacron jest gwiazdą.
    Gwiazd i gwiazdeczek ci u nas dostatek, tylko najczęściej to są puste łby
    które nic ze soba nie niosą, anacorn stara się coś dla nas zrobić, aby to
    odniosło skutek potrzebne jest nagłośnienie tego, dlatego jest na ekranie
    a nie tylko na grupie, a poza tym jak sobie wyobrażasz nagłośnienie np:
    sprawy iskier bez TV i radia?

    > Teraz w TV padła wersja, że biały pasek na samochodzie to skutek tego,
    > ze jest ateistą.
    A co to ma do rzeczy? to jest jego prywatna sprawa.

    > Ma być wywiad w Polsat News dzisiaj z anacronem.
    >
    > Czy naprawdę nie ma ważniejszych tematów w Polsce niż biały pasek na
    > Twoim samochodzie?
    W czym masz problem aby zrozumieć że ktoś mu zniszczył auto i to celowo?

    > To jakaś kpina...
    Kpiną to jest twoje mędrkowanie, anacorn stara się coś zrobić dla nas
    kierowców, zalazł paru ludziom za skórę, to i mszczą się.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 108. Data: 2014-08-11 18:56:51
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 15:36 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Ale na Snickers dla anacrona zrzucić się nie chce - na razie są tylko
    > dwie osoby...

    Kup biedakowi śniadanie i zdaj nam relacje a nie mędrkuj już tyle, chyba
    że w Opolu nie ma biedaków to kup sobie snikersa, i przestań pleść od
    rzeczy.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 109. Data: 2014-08-12 10:01:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Aug 2014 18:54:52 +0200, janusz_k

    > Kpiną to jest twoje mędrkowanie, anacorn stara się coś zrobić dla nas
    > kierowców, zalazł paru ludziom za skórę, to i mszczą się.

    Poważnie, nie rób sobie jaj...

    --
    Pozdor Myjk

  • 110. Data: 2014-08-12 22:04:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.08.2014 o 10:01 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Mon, 11 Aug 2014 18:54:52 +0200, janusz_k

    > Poważnie, nie rób sobie jaj...
    A co o iskrach już zapomniałeś? kto to nagłośnił.

    --

    Pozdr
    Janusz