    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Date: Mon, 11 Aug 2014 18:54:52 +0200

    W dniu 28.07.2014 o 15:16 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > No nie mogę.
    > Już w Polsacie anacron jest gwiazdą.
    Gwiazd i gwiazdeczek ci u nas dostatek, tylko najczęściej to są puste łby
    które nic ze soba nie niosą, anacorn stara się coś dla nas zrobić, aby to
    odniosło skutek potrzebne jest nagłośnienie tego, dlatego jest na ekranie
    a nie tylko na grupie, a poza tym jak sobie wyobrażasz nagłośnienie np:
    sprawy iskier bez TV i radia?

    > Teraz w TV padła wersja, że biały pasek na samochodzie to skutek tego,
    > ze jest ateistą.
    A co to ma do rzeczy? to jest jego prywatna sprawa.

    > Ma być wywiad w Polsat News dzisiaj z anacronem.
    >
    > Czy naprawdę nie ma ważniejszych tematów w Polsce niż biały pasek na
    > Twoim samochodzie?
    W czym masz problem aby zrozumieć że ktoś mu zniszczył auto i to celowo?

    > To jakaś kpina...
    Kpiną to jest twoje mędrkowanie, anacorn stara się coś zrobić dla nas
    kierowców, zalazł paru ludziom za skórę, to i mszczą się.

    --

    Pozdr
    Janusz