-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Sqeeb <s...@i...community>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Dopuszczalna masa przyczepy samochodowej.
Date: Fri, 1 May 2009 17:56:24 +0200
Organization: Internet Community
Lines: 23
Message-ID: <2...@i...community>
NNTP-Posting-Host: abgg121.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241193947 8175 83.7.70.121 (1 May 2009 16:05:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 May 2009 16:05:47 +0000 (UTC)
X-Newsreader: what are You looking for?
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23922
[ ukryj nagłówki ]Witam.
Każdy samochód ma określoną maksymalną masę ciągniętej przyczepy.
Mógłby ktoś mi przybliżyć czym jest ta masa podyktowana? Konstrukcją
nadwozia? Samą masą własną? Zauważyłem, że wszystkie pojazdy - nie ważne
czy to 1300 kilogramowa nexhia czy 2t navara - mają DMC przyczepy
niehamowanej równą 750kg. To jest podyktowane przepisami europejskimi?
W jaki sposób jest zrealizowane to hamowanie w przyczepie? Przewodów
pneumatycznych/hydraulicznych do samochodu to tam nie ma.
No i takie najważniejsze pytanie - jeżeli DMC przyczepy nie-/hamowanej
wynosi 750/1400kg to co może się stać jeżeli pociągnę przyczepę o masie
większej o powiedzmy 0.5 tony?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
--
Pozdrawiam,
Sqeeb
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.09 16:33 PL(N)umber_One
- 01.05.09 16:54 kogutek
- 01.05.09 17:51 Sqeeb
- 01.05.09 17:54 Sqeeb
- 01.05.09 18:59 kogutek
- 02.05.09 06:01 J.F.
- 08.05.09 21:50 Jackare
Najnowsze wątki z tej grupy
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
- Kije trekkingowe tuning
- Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- Stojak do wiertarki
- Działanie naczynia wyrównawczego
- Przenośny zbiornik ciśnieniowy
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod