  • 11. Data: 2014-03-18 15:50:05
    Temat: Re: Donoście nam na piratów drogowych...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 18 Mar 2014 11:20:24 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >No co Ty? Komendant by się obraził...

    A "tego" komendanta to nie odwołali? Jakaś tam afera we Włocławku
    była.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2014-03-18 15:54:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-18 12:56, sqlwiel pisze:
    > Ależ - oczywiście!
    > Podsyłać i monitorować postępowanie.

    Super akcja. To lokalny pomysł czy jest szansa na ogólnokrajową
    "skrzynkę" :-)

  • 13. Data: 2014-03-18 16:21:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-18 14:18, WOJO pisze:

    > Może lenistwo, a może organiczne obrzydzenie do donosicielstwa...

    Podejdź do tego z innej strony.
    Jak płacisz komuś za wykonaną pracę (pracownikowi, kontrahentowi...) to
    wymagasz żeby zrobił to dobrze więc możesz spokojnie wyciągać
    konsekwencje. Ja Cię rozgrzeszam :-)

  • 14. Data: 2014-03-18 21:12:45
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Podejdź do tego z innej strony.
    > Jak płacisz komuś za wykonaną pracę (pracownikowi, kontrahentowi...) to
    > wymagasz żeby zrobił to dobrze więc możesz spokojnie wyciągać
    > konsekwencje. Ja Cię rozgrzeszam :-)
    Jakoś wierzę bardziej w zwrócenie uwagi niż lanie w mordę.
    Nie doświadczyłem tego niestety nigdy od panów mundurowych - zawsze kończyło
    się minimum na postępowaniu mandatowym, nigdy nie było pouczenia.
    Łudzę się jednak, że kiedyś się to zmieni. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-03-19 01:34:58
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 18/03/2014 14:50, jerzu wrote:

    > A "tego" komendanta to nie odwołali? Jakaś tam afera we Włocławku
    > była.

    Komendanta szpitala? Eeee, nieeee, żeby zaraz... ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 16. Data: 2014-03-19 11:18:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-19 01:34, Michal Lukasik pisze:

    > Komendanta szpitala? Eeee, nieeee, żeby zaraz... ;D

    Nie, nie szpitala. Nie ta afera:>

  • 17. Data: 2014-03-19 11:22:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Mar 2014 11:18:40 +0100, Artur Maśląg

    > Nie, nie szpitala. Nie ta afera:>

    Bo to w ogóle nie była afera.
    Takie tam zwykłe mizianie po motylej nodze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2014-03-19 11:48:35
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-19 11:22, Myjk pisze:
    > Wed, 19 Mar 2014 11:18:40 +0100, Artur Maśląg

    > Bo to w ogóle nie była afera.

    Ja tam nie wiem...

    > Takie tam zwykłe mizianie po motylej nodze.

    Wcześniej było, a później to jedna z większych
    afer w policji - chyba 10 zawieszono i przedstawiono
    zarzuty łapownictwa itd.
    Istnieje domniemanie, że w związku powyższym herbatki
    się skończyły, motyla noga ;)

  • 19. Data: 2014-03-20 09:39:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WOJO wrote:

    > Może lenistwo, a może organiczne obrzydzenie do donosicielstwa...

    donosicielem to jest ten kto donosi na kogoś kto robi coś dobrego zakzanego
    przez zła włądzę...

    jeśli donosić na kogoś kto stwarza zagrożenie dla ciebie czy twoich bliskich
    to postępujesz prawidłowo.

    bo wg tej definicji to jakbyś widział kogoś kto bije inną osobę to też być
    dał se siana bo nie lubisz donosić.

  • 20. Data: 2014-03-20 09:45:20
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, March 18, 2014 8:07:49 PM UTC+10, anacron wrote:
    > "Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy uruchomiła specjalną skrzynkę
    > poczty elektronicznej, na którą można wysyłać nagrania z wyczynami
    > piratów drogowych. Funkcjonariusze chcą bohaterów filmów surowo karać."

    Moim zdaniem bardzo sensowne. Ludzie i tak wysylaja policji te youtubowe filmy,
    prawdopodobnie na rozne adresy. Teraz maja skrzynke gdzie ktos sie konkretnie takimi
    sprawami zajmuje.

    A sama idea wysylania takich materialow na policje? Ja jestem za. Nie mam problemu z
    tym, ze ktos sobie ubzdural jakim to jest "szybkim i bezpiecznym" kierowca czy tez
    jak wspaniale umie prowadzic po 15 piwach. Mam natomiast problem jesli te swoje
    "umiejetnosci" demonstruje pomiedzy normalnymi uzytkownikami drog.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007