  • 11. Data: 2011-10-27 13:13:51
    Temat: Re: Dobry UPS do kilku maszyn
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 12:45:10 +0000 (UTC), Niteczka napisał(a):

    > I jeszcze jedno pytanie: jak oglądam te wszystkie UPSy, które polecacie to
    > jak widzę większość ma gniazda wyjściowe takie jak do komputera. A ja
    > chciałabym podłączyć np. małego TV playera, który ma zwykłą wtyczkę do
    > kontaktu. Czy jest jakaś przejściówka między wyjściem typowym dla zasilacza
    > komputerowego a zwykłym gniazdkiem elektrycznym?

    Taka przejsciowke zrobi Ci dowolny brat/ojciec/kolega/maz/znajomy*, bo to
    wymaga tylko kupienia listwy z gniazdami (samej listwy, bez kabla, koszt
    kilku PLN) i kabla "komputerowego", ktory nalezy uciac i wmontowac do
    wspomnianej listwy, czas realizacji 20 minut.

    ps. kabel nie jest dokladnie taki jak do komputera, bo do komputera jest
    wtyk zenski, a tu ma byc meski, kiedys takie kable stosowano do zasilania
    monitora z zasilacza komputera, przykladowa aukcja (ale mozna kupic sporo
    taniej niz tu):
    http://allegro.pl/kabel-tracer-zasilajacy-przedluzac
    z-3-m-15818-i1874990505.html

    * - potrzebne zostawic

    --
    pozdro
    RemeK

  • 12. Data: 2011-10-27 15:34:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest cenna uwaga, bo wiele osób myśli, ze UPS służy do pracy, tym
    > czasem on ma tylko zamknąć komputer żeby nie pogubić danych.

    Ja tam wolę aby skończył nagrywanie płyty DVD a potem zamknął.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2011-10-27 16:39:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Dzięki. A co myślicie o czymś takim:
    > http://allegro.pl/apc-smart-ups-1500va-lcd-230v-od-d
    eligo-fv-i1883016546.html
    jeśli ty chesz tym zasilić pół domu, to kup takiego starego upsa
    (jakikolwiek smart i wpakuj mu dwa akumulatory z malucha

> [...]
    > kontaktu. Czy jest jakaś przejściówka między wyjściem typowym dla zasilacza
    > komputerowego a zwykłym gniazdkiem elektrycznym?
    tak. kupujesz przedłużacz typu listwa i kabel do komputera. obcinasz
    koniec kabla , rozkręcasz listwę i podpinasz kabelki.

    ToMasz

  • 14. Data: 2011-10-27 18:41:49
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Niteczka:

> [...]
    > kontaktu. Czy jest jakaś przejściówka między wyjściem typowym dla zasilacza
    > komputerowego a zwykłym gniazdkiem elektrycznym?

    Oczyviście, że jest. Nie viem dlaczego inni proponują samodzielne vykonanie,
    szczególnie kobiecie. Oto link:

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=listwa+u
    ps&category=4718

  • 15. Data: 2011-10-27 22:16:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-10-27 11:47, Niteczka pisze:

    > Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS. Taki, do którego
    > mogłabym podłączyć rozgałęziacz, albo taki który miałby 5-6 wyjść do których
    > mogłabym podłączyć np. komputer, monitor, TV playera, drukarkę i jeszcze
    > jakieś drobne urządzenie. Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach trzymał
    > prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej). Czy moglibyście
    > polecić mi urządzenie spełniające takie warunki. Cena do 2000 zł. Będę
    > naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.

    Mam Ever Sinline 1200, testowałem z komputerem AMD 3000+@2800 MHz 4GB
    RAM, 3 HDD, grafika ATI HD 3850 GDDR4 + 2 DVDRW, podłączony monitor AOC
    19" + głośniki Genius SW 5.1 Home Theater
    http://www.dzikie.net/index.php?art=genius_sw51_ht&f
    ull=true&cpage=1
    http://pobieralnia.webd.pl/genius ustawione na około 50% przy
    odtwarzaniu jakiegoś pliku mpeg2 z dużą ilością muzyki na tym zasilaczu
    wytrzymał 43 minuty.

  • 16. Data: 2011-10-28 07:26:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sumar" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Niteczka:

    > Oczyviście, że jest. Nie viem dlaczego inni proponują samodzielne
> [...]

    Nie kobiecie
    "Taka przejsciowke zrobi Ci dowolny brat/ojciec/kolega/maz/znajomy"
    Choć łatwiej kupić.

  • 17. Data: 2011-10-28 08:10:53
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Niteczka" ...

    > Dzięki. A co myślicie o czymś takim:
    > http://allegro.pl/apc-smart-ups-1500va-lcd-230v-od-d
    eligo-fv-i1883016546.html

    Doskonaly.
    Nie moge powiedziec zlego slowa.

    Aktualnie uzywamy 40 szt. takich UPS'ow
    (pod kazdy podpinamy: serwer z Core2Quad+5xHDD, router (PC), switch, 2x DSL,
    monitor)

    I daje rade.

    PS:
    Minusem jest cena.

    --
    T.F.

  • 18. Data: 2011-10-30 12:45:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Oct 2011 20:41:49 +0200, sumar <s...@o...eu> wrote:

    >Oczyviście, że jest. Nie viem dlaczego inni proponują samodzielne vykonanie,
    >szczególnie kobiecie. Oto link:
    >
    >http://allegro.pl/listing.php/search?string=listwa+
    ups&category=4718

    http://allegro.pl/przedluzacz-rozgaleziacz-listwa-do
    -ups-3xgn-0-i1856517795.html
    35 zł za coś, co można zrobić mieszcząc się spokojnie w 15 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-10-30 16:23:13
    Od: sumar <s...@o...eu>

    jerzu:

    > http://allegro.pl/przedluzacz-rozgaleziacz-listwa-do
    -ups-3xgn-0-i1856517795.html
    > 35 zł za coś, co można zrobić mieszcząc się spokojnie w 15 zł.

    Ja bym tego nie kupił, wszystko robię sam. Ale czy myślisz, że dla osoby,
    która się na tym nie zna, a do tego lekką ręką wydaje 2000 zł na UPS-a,
    ma to znaczenie?

  • 20. Data: 2011-10-31 11:35:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Oct 2011 17:23:13 +0100, sumar <s...@o...eu> wrote:

    >Ja bym tego nie kupił, wszystko robię sam. Ale czy myślisz, że dla osoby,
    >która się na tym nie zna, a do tego lekką ręką wydaje 2000 zł na UPS-a,
    >ma to znaczenie?

    Ma, nie ma. Nie wiem. Chodziło mi o coś innego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280