  • 1. Data: 2011-10-27 17:36:22
    Temat: z czym poradzi sobie AMD Barton 2800 socket A
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Wlasnie znalazlem prawie w smieciach plyte pod ten procesor. W sumie
    mam wszystko oprocz pamieci i procka i komputer bylby zlozony? Czy jest w
    stanie poradzic sobie z internetem, aktywnymi stronami www oraz poczta etc +
    arkuszami biurowymi?

    K.

  • 2. Data: 2011-10-27 17:43:46
    Temat: Re: z czym poradzi sobie AMD Barton 2800 socket A
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

> [...]
    > sumie mam wszystko oprocz pamieci i procka i komputer bylby zlozony?
    > Czy jest w stanie poradzic sobie z internetem, aktywnymi stronami www

    Oczywiście że tak, podobnie jak Intel Atom, z którym z grubsza można go
    porównać wydajnościowo.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-10-27 17:44:53
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Dzieki za szybka odp. Czy orientujesz sie gdzie mozna porownac te procesory?
    Jaki link... bede bardzo wdzieczny - bo kompletnie nie mam punktu
    odniesienia.

    K.

  • 4. Data: 2011-10-27 17:45:55
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    jaki system na czyms takim postawic i ile optymalnie pamieci powinien
    posiadac?

    K.

  • 5. Data: 2011-10-27 19:13:43
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    a czy duza bedzie roznica w predkosci pomiedzy 2800 a 3000?

    k.

  • 6. Data: 2011-10-27 19:28:36
    Od: sumar <s...@o...eu>

    kyte:

    > a czy duza bedzie roznica w predkosci pomiedzy 2800 a 3000?

    Nie.

  • 7. Data: 2011-10-27 20:24:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 19:36:22 +0200, kyte napisał(a):

> [...]
    > stanie poradzic sobie z internetem, aktywnymi stronami www oraz poczta etc +

    Mam bartona 2800+ na GA-7N400SL plus 2 GB pamięci i zapewne już do końca
    życia nie zmienię kompa na szybszy bo nie widzę potrzeby. Noooo, może jak
    bartony 3200+ stanieją, ale z czystego snobizmu. Albo jak mobo się spsuje.
    Z tym że nie gram :) Do tego co wymieniłeś, komp bedzie w pełni zdatny.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2011-10-28 07:46:16
    Od: Ghosthunter <n...@n...com>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 19:45:55 +0200, kyte napisał(a):

    > jaki system na czyms takim postawic i ile optymalnie pamieci powinien
    > posiadac?

    Win XP spokojnie pójdzie. Ramu 1-2 GB i będzie miodzio. A dla mało
    wymagających nawet 512 MB wystarczy.