    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Dobra reguła przecinania się odcinków - potrzeba szybko
    Date: Sun, 07 Dec 2014 15:49:04 +0100

    Gdy dwa odcinki przecinają się w zwykły sposób, to oczywiste jest w
    którym punkcie i że należy go rozważać. Gorzej gdy odcinki są
    współliniowe lub jeden dotyka tylko końcem drugiego.
    Do tej pory przyjmowałem że odcinek jest jednostronnie domknięty,
    bierzemy pod uwagę punkt startowy ale nie końcowy
    <p0,p1) <p1,p2) itd
    To jest potrzebne do tego aby dla wielokąta składającego się z punków
    p0,p1,p2,..pk nie liczyć przecinania się z sąsiednią krawędzią, bo gdy
    obustronnie domknięte: <p0,p1> i <p1,p2> przecina w p1
    Jednak teraz chcę napisać implementację algorytmu dzielącego
    samoprzecinające się wielokąty na wielokąty proste.
    A mam jako trudny przykład:
    (50,250)
    (150,150)
    (200,250)
    (100,50)
    Nie znajduje żadnego punktu przecięcia,więc nie poprawia a mógłby
    znaleźć (150,150)