  • Data: 2014-12-10 15:26:24
    Temat: Re: Dobra reguła przecinania się odcinków - potrzeba szybko
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-10 o 12:28, Piotr Chamera pisze:
    > Zauważ, że sąsiednie boki wielokąta z definicji _nie mogą_ się
    > przecinać, a jeśli nie sąsiadują ze sobą, a mają wspólny koniec,
    > to masz przecięcie w punkcie ich styku (albo przynajmniej przewężenie
    > ,,do 0").

    No dobra, przy badaniu samoprzecięć mogę dać dodatkowy warunek aby nie
    sprawdzać z sąsiednim bokiem, ale co przy badaniu przecięcia wielokąta A
    z wielokątem B? Wierzchołek jednego dotyka krawędzi drugiego; gdy
    krawędź ma dwa końce, policzymy przecięcie podwójnie. Chyba nie ma
    lepszego sposobu niż krawędzie z jednym końcem (przy czym te długości
    zero nie są wcale liczone).