    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Sat, 15 Jul 2023 19:34:24 +0200

    W dniu 15.07.2023 o 00:18, PiteR pisze:
    > in <news:4ia2bihs980rikrnpvcg5uoe03apqj713i@4ax.com>

    > po co się żegnać
    > znajomków nigdy dość

    Kiedyś dawno temu zapisałem się na kilka list dyskusyjnych (to nie to
    samo co grupy). I tak sobie używałem aż miałem kilkudniową przerwę po
    której zastałem w skrzynce 300 emaili, których nie miałem najmniejszej
    ochoty ani zresztą możliwości czytać, więc ... wypisałem się.

    > Usenet jest to fantastyczne miejsce gdzie można napisać wszystko
    > i nikt tego nie usunie. Dziwię się, że tak mało ludzi się na tym
    > poznało. No ale niektórzy potrzebują niańki-moderatora.
    > Dlatego są na zbuku.

    Kiedy ... tu jest moderowanie. Dotyczy ono zwykle ewidentnego spamu, bez
    tego byłby śmietnik, ale także swobodne wypowiedzi bywają moderowane.
    Wystarczy nie zgadzać się ze stanowiskiem administratorów. Takie
    filtrowania nie są niczym niezwykłym w internecie. Zasadniczo nie można
    mieć pretensji do właściciela serwera świadczącego jakąś usługę, że
    ustala swoje zasady. Problem pojawia się, gdy filtrowanie dyskryminuje
    użytkownika i wyklucza z funkcjonowania na całej platformie
    komunikacyjnej. Jak dzisiaj wyglądają filtrowania moich artykułów nt
    unikodu, jakich dopuszczano się przed laty.