  • 1. Data: 2011-07-13 11:05:17
    Temat: Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Oferuję do wynajęcia:

    * aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5 cala lub 5x7 cala;
    * obiektyw Symmar 5,6/210;
    * kompendium;
    * kasety na błony cięte (nie ma przystawki cyfrowej!).

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1715857763

    Możliwe jest wypożyczenie niżej wymienionych obiektywów, jednak
    wyłącznie dla profesjonalistów lub pod nadzorem instruktora:

    * Fish Eye Mamiya-Sekor C 37 mm, dający okrągły obraz o średnicy
    92 mm;
    * Super Angulon XL 5,6/47 MC z centerfiltrem;
    * Apo-Symmar 5,6/210 MC;
    * Apo-Symmar 5,6/300 MC;
    * Symmar-S 9,4/480 MC.

    Do dyspozycji są również rolkasety 6x7 cm oraz 6x17 cm, na film
    zwojowy.

    Cena: 50 zł za godzinę, przy dłuższym czasie korzystne zniżki.
    Minimalka - już od 100 zł. Sprzęt znajduje się w Bielsku-Białej, ale
    jest też możliwość dowozu w dowolne miejsce (za opłatą). Możliwa też
    jest obecność instruktora w trakcie sesji oraz nauka fotografii
    wielkoformatowej (osobne opłaty).

    Możliwa jest też obróbka naświetlonych materiałów czarno-białych i
    barwnych (C-41 i E-6), skanowanie, a także wykonywanie styków i
    powiększeń, również na papierze barytowanym oraz profesjonalna oprawa
    powiększeń.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-07-13 12:39:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-13 13:05:17 +0200, Czarek <4...@g...de> said:

> [...]

    > iwa też
    > jest obecność instruktora w trakcie sesji oraz nauka fotografii

    Hyhyhy, szykuje się hit sezonu... ;-)

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-07-13 13:28:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Czarek napisał(a):
    > Możliwe jest wypożyczenie niżej wymienionych obiektywów, jednak
    > wyłącznie dla profesjonalistów lub pod nadzorem instruktora:

    Letygimacja wystarczy, czy trzeba mieć NIP?
    Poważnie, jak chcesz to weryfikować?

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2011-07-13 13:59:59
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 13 Lip, 15:28, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Letygimacja wystarczy, czy trzeba mieć NIP?

    Trzeba być członkiem ZPAF-u ;)

    > Poważnie, jak chcesz to weryfikować?

    Poważnie, to sam wiesz, że żadna weryfikacja nie zda egzaminu. W
    praktyce, patrząc na człowieka, jak podchodzi do sprzętu, wiesz, czy
    umie się tym posłużyć czy nie i czy będzie o niego dbał. Poza tym nie
    sądzę, żeby było na to dużo chętnych :) Ale zaoferować można.

    Czarek

  • 5. Data: 2011-07-13 14:24:46
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Czarek napisał(a):
    > Poważnie, to sam wiesz, że żadna weryfikacja nie zda egzaminu. W
    > praktyce, patrząc na człowieka, jak podchodzi do sprzętu, wiesz, czy
    > umie się tym posłużyć czy nie i czy będzie o niego dbał.

    Fajnie, czyli ktoś do Ciebie przyjeżdża, licząc na to, że za 50PLN za godzinę
    dostanie cały zestaw, po czym na
    miejscu się dowiaduje, że nie sprawia wrażenia profesjonalisty i musi dopłacić drugie
    tyle za asystę
    instruktora. Z drugiej strony profesjonaliście też może się coś przydarzyć (kradzież,
    uszkodzenie). Nie lepiej
    pomyśleć po prostu o jakiejś kaucji?

    > Poza tym nie
    > sądzę, żeby było na to dużo chętnych :) Ale zaoferować można.

    Jeśli realnie patrząc nie bardzo liczysz na klientów, to po co się reklamujesz?
    Chciałeś się pochwalić sprzętem, który masz, ale nie używasz? ;-)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2011-07-13 14:30:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czarek wrote:
> [...]
    > * obiektyw Symmar 5,6/210;
    > * kompendium;
    > * kasety na błony cięte (nie ma przystawki cyfrowej!).

    brakuje mi tutaj aby to było zgodne z tematyka grupy, oferty najmu cyfrowej
    dupki do tego sprzętu. :)

  • 7. Data: 2011-07-13 14:33:35
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 13 Lip, 16:24, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Fajnie, czyli kto do Ciebie przyje d a, licz c na to, e za 50PLN za godzin dostanie
    ca y zestaw, po czym na
    > miejscu si dowiaduje, e nie sprawia wra enia profesjonalisty i musi dop aci drugie
    tyle za asyst
    > instruktora.

    A nieprawda, nie zrozumiałeś ogłoszenia ;) Zestaw jest dla każdego,
    rarytasy dla wybranych. Poza tym takie rzeczy najpierw się uzgadnia, a
    potem realizuje.

    Z drugiej strony profesjonali cie te mo e si co przydarzy (kradzie ,
    uszkodzenie). Nie lepiej
    > pomy le po prostu o jakiej kaucji?

    Kwestia umowy i zabezpieczenia jest sprawą odrębną.

    > Je li realnie patrz c nie bardzo liczysz na klient w, to po co si reklamujesz?
    > Chcia e si pochwali sprz tem, kt ry masz, ale nie u ywasz? ;-)

    Bingo! :D

    Czarek

  • 8. Data: 2011-07-13 14:43:15
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Czarek napisał(a):

    dostanie ca y zestaw, po czym na

    > A nieprawda, nie zrozumiałeś ogłoszenia ;) Zestaw jest dla każdego,
    > rarytasy dla wybranych.

    Ależ zrozumiałem.
    Pisząc zestaw miałem na myśli komplet, czyli również rarytasy.
    Nie tylko samego Sinara z "kitem". ;-)

    > Poza tym takie rzeczy najpierw się uzgadnia, a potem realizuje.

    Czyli przez telefon będziesz oceniał mój profesjonalizm? :-)

    > Bingo! :D

    Tak to właśnie wygląda.
    :-)

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2011-07-13 18:54:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 13, 10:30 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > brakuje mi tutaj aby to było zgodne z tematyka grupy, oferty najmu cyfrowej
    > dupki do tego sprzętu.  :)

    Jesli ten sprzet wypozyczysz, to jak najbardziej bedziesz jednym z
    cyfrowych dupkow, wiec bedzie zgodnie z tematyka grupy.

    ---------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 10. Data: 2011-07-14 07:07:07
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 13 Lip, 16:43, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Ależ zrozumiałem.

    Aaaaa, to przepraszam ;-)

    > Czyli przez telefon będziesz oceniał mój profesjonalizm? :-)

    Ależ gdzieżbym śmiał! W Twój profesjonalizm ani jedną szarą komórką
    nie wątpię :)

    Przy okazji nowa linka do aukcji:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1717316566

    Czarek