  • 1. Data: 2012-12-11 21:13:45
    Temat: Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    Podobno C+ polaczy sie z N albo na odwrot.

    Teraz jak bedzie wygladac sprawa z dekoderami w firmie powstalej z polaczenia?
    Cos wiadomo? Podoba mi sie multiroom dzielacy uprawnienia z przez ethernet
    czego nie ma w C+ :)

  • 2. Data: 2012-12-11 21:36:25
    Temat: Re: Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-12-11 21:13, Papkin donosi, że:
    > Podobno C+ polaczy sie z N albo na odwrot.
    > Teraz jak bedzie wygladac sprawa z dekoderami
    Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy'
    zalegające w magazynach, recordery także

  • 3. Data: 2012-12-11 21:53:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11.12.2012 21:36, sat_diver pisze:
    > Nastał dzień 2012-12-11 21:13, Papkin donosi, że:
    > Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy'
    > zalegające w magazynach, recordery także

    myslisz, ze MR po ethernecie przejdzie do lamusa i przestana parowac karty?

  • 4. Data: 2012-12-12 09:51:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy'
    > zalegające w magazynach, recordery także

    Chyba tylko te "stare" wersje recorderów. W sumie całkiem fajnie bo teraz
    mają szanse pokazać swoje prawdziwe możliwości i być może zapiszą się tak
    samo szczytnie jak pionki w historii tv-sat. ;)

  • 5. Data: 2012-12-12 13:09:03
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości

    > Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy'
    > zalegające w magazynach, recordery także

    Ciekawe. Posiadałem najbardziej zaawansowane rekordery/dekodery
    z Cyfry i N-ki w tym samym czasie. Zrezygnowałem z Cyfry, została N-ka
    z MR.
    W tym porównaniu sprzętu... w zasadzie nie ma czego porównywać.
    Sprzęt Cyfry można wyrzucić. Przy n-ce nie istnieje. Reakcja, intuicyjność,
    jakość pracy i jej tempo. No i n-ka NIE MIAŁA dekoderów bez HD.
    Będzie klęska jak po połączeniu Cyfra zacznie wstawiać swój sprzęt.

    Szymon

  • 6. Data: 2012-12-12 17:07:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jakość pracy i jej tempo. No i n-ka NIE MIAŁA dekoderów bez HD.
    > Będzie klęska jak po połączeniu Cyfra zacznie wstawiać swój sprzęt.

    Bo marketoidzi nie będą mieli komu robić siana z głowy w sprawie
    bezwzględnej konieczności posiadania najlepszych na świecie super dekoderów
    przez każdego oglądacza?
    Bez jaj, większość ludzi ogląda tv, a nie dekoder (niektórym nawet nie jest
    obojętne co jest w kanale który ogladają) i wisi mu jaki jest dekoder,
    dopóki poprawnie obraz wyświetla.
    A marketoidzi znajdą sobie na 100% nowy pretekst do chwalenia ogonka.

  • 7. Data: 2012-12-12 18:37:15
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

> [...]
    > dekoder, dopóki poprawnie obraz wyświetla.
    > A marketoidzi znajdą sobie na 100% nowy pretekst do chwalenia ogonka.

    Nie bardzo rozumiem. Nie jestem dealerem "n-ki" ani żadnej tv cyfrowej.
    Powiedziałem tylko to co własnoręcznie (paltacyjnie:) obadałem.
    Jakieś 1,5 roku mi to zajęło. I nic mnie nie przekona do tego, że cyfra ma
    lepszy sprzęt. Mówisz "poprawny obraz". Może Ciebie nie obchodzi po jakim
    czasie
    od przełączenia kanału on się pojawi. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi
    EPG. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi informacja o programie. Mnie tak.
    Może Ciebie nie obchodzi nagrywanie programów. Mnie tak.
    Może w kwestii wyjaśnienia: ilość sportowych programów w Cyfrze
    jest dla mnie wadą, nie zaletą.

    Szymon

  • 8. Data: 2012-12-12 18:56:38
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-12 17:07, Cavallino pisze:
    > Bo marketoidzi nie będą mieli komu robić siana z głowy w sprawie
    > bezwzględnej konieczności posiadania najlepszych na świecie super
    > dekoderów przez każdego oglądacza?

    W zasadzie masz rację. Z jednym wyjątkiem. W dzisiejszych czasach PVR
    jest jednym z genialnych udogodnień. Pal licho nagrywanie "dla
    potomności". Wystarczy pen 4 Giga żeby pozbyć się odruchów
    reklamowo-wymiotnych. :-)
    Teraz tylko patrzeć jak jakaś unijna dyrektywa zakaże PVR w ochronie
    spadających wpływów agencji reklamowych a pod pretekstem jak zawsze
    prawa autorskiego. UPS...

  • 9. Data: 2012-12-12 20:34:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Powiedziałem tylko to co własnoręcznie (paltacyjnie:) obadałem.
    > Jakieś 1,5 roku mi to zajęło. I nic mnie nie przekona do tego, że cyfra ma

    A ktoś próbuje?
    Tyle że to mało istotne jest.

    Cyfra ma otwarty system kodowania, więc każdy sobie odbiera go na takim
    sprzęcie, jaki uzna za stosowne.
    Więc nie marudź o badziewiarskiej n-ce, właśnie dlatego, że na to nie
    pozwalała była i jest przegrana.

  • 10. Data: 2012-12-13 06:21:01
    Temat: Re: Do wr??ki - po??czenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-12 18:37, Szymon Machel pisze:

> [...]
    > Może Ciebie nie obchodzi nagrywanie programów. Mnie tak.
    > Może w kwestii wyjaśnienia: ilość sportowych programów w Cyfrze

    nie zwracaj na niego uwagi. on ma zawsze racje. c+ jest najlepsza.
    szkoda tylko, że sam nie używa pvr cyfry tylko bo woli htpc...

    fakt co do dekoderów jest niezaprzeczalny, poza ogladaniem liczy
    się również komfort pracy.
    jakby to się nie liczyło to dlaczego konio nie jeździ polonezem
    tylko wybrał kia???
    to też dojedzie do celu.

    --
    pozdrawiam. pawell32