  • 11. Data: 2012-12-13 09:53:21
    Temat: Re: Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Więc nie marudź o badziewiarskiej n-ce, właśnie dlatego, że na to nie
    > pozwalała była i jest przegrana.

    To dla mnie akurtnie żaden agrument.
    Każdy może mieć swoje zdanie i swoje potrzeby.

    Szymon

  • 12. Data: 2012-12-13 12:23:38
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bo marketoidzi nie będą mieli komu robić siana z głowy w sprawie
    > bezwzględnej konieczności posiadania najlepszych na świecie super
    > dekoderów przez każdego oglądacza?
    > Bez jaj, większość ludzi ogląda tv, a nie dekoder (niektórym nawet nie
    > jest obojętne co jest w kanale który ogladają) i wisi mu jaki jest
    > dekoder, dopóki poprawnie obraz wyświetla.

    Wiekszość ludzi skacze po kanałach w te i nazad, w tym wypadku prędkosć
    pracy urządzenia ma znaczenie kluczowe.
    Jak ktoś nigdy nie używał dekodera innego niż dedykowane przez C+ czy Polsat
    to nie ma pojęcia jak działają normalne tunery.

  • 13. Data: 2012-12-13 17:14:03
    Temat: Re: Do wr??ki - po??czenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie zwracaj na niego uwagi. on ma zawsze racje. c+ jest najlepsza.

    Nie.
    Mylisz pojęcia.
    To nie Cyfra jest najlepsza, to N jest najgorsza.

    > szkoda tylko, że sam nie używa pvr cyfry tylko bo woli htpc...

    Dokładnie.
    I właśnie dlatego N jest zdyskwalifikowana, bo nie miałbym wyboru i
    musiałbym kupić od nich niepotrzebny mi do niczego dekoder.

    > fakt co do dekoderów jest niezaprzeczalny, poza ogladaniem liczy
    > się również komfort pracy.

    Właśnie.
    I każdy musi mieć możliwość dostosowania poziomu tego komfortu do swoich
    potrzeb, a nie być zdanym na łaskę decydentów w N.
    Łaskę słono odpłatną zresztą, bo za friko dekoderów nie dają.

    > jakby to się nie liczyło to dlaczego konio nie jeździ polonezem
    > tylko wybrał kia???

    Coś Ci się miesza, moim samochodem jest od kilku lat Lancia.

    > to też dojedzie do celu.

    Mniej więcej tak jak badziewny sprzęt rodem z N nadaje się do oglądania tv.

  • 14. Data: 2012-12-13 22:01:44
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-13 12:23, BaX pisze:

    > Jak ktoś nigdy nie używał dekodera innego niż dedykowane przez C+ czy
    > Polsat to nie ma pojęcia jak działają normalne tunery.

    Z ciekawości.
    Jak szybkie jest to przełączanie w normalnych tunerach?
    Jaka to różnica? A jak w tym zestawieniu wyglądają tunery dvb-t te z
    górnej półki oczywiście :-)

  • 15. Data: 2012-12-14 10:41:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Z ciekawości.
    > Jak szybkie jest to przełączanie w normalnych tunerach?

    W normalnych względem tych z C+ albo Polsatu? Przepaść, właściwie to każda
    operacja na tunerach dedykowanych /p2c, c+/ obarczona jest lagiem nawet
    ~2sek. /zależy jaką opcję wybierasz/ Próba wciśnięcia kilku klawiszy pod
    rząd powoduje, że można się pogubić bo tuner coś robi ale nie wiadomo jaką
    opcję akurat wykonuje. Ale tak było od zawsze, jak dawno temu miałem polsat
    jeszcze SD to ich tuner sagem /o ile pamietam marke - duży szary kolocek/
    wstałał naście sekund, nie mówiąc o zmianie kanałów rzędu 2-3sek. Przez
    weekend miałem jakiś ich nowy tuner z PVR , LAN-em itd, HD, dramat,
    naciskasz klawiasz i nie wiesz czy pilot nie działa czy reakcji brak, a tu
    po chwili jest jakies menu na ekranie i wskakuje obraz, co lepsze przy
    przełącznaiu kanałów tuner na czas pomiędzy zmianą wyświetla grafike coś na
    wzór paska postępu. LOL. Pace od C+ to samo, po pierwszym dniu myślałem że
    wy..bie to pudło przez okno, coś naciskasz i on myśli po czym wskakuje
    opcja, chcesz na szybko coś nagrać to zapomnij, znaim on zatrybi to mija
    chwila, o przewijaniu jakimś nagranego materiału to zapomnij bo zanim on
    zareaguje na to w który miejscu chcesz zatrzymać jesteś już dużo dalej.
    Koszmar. /dlatego leży w szafie/

    Tunery enki też nie są idealne ale szybkość reakcji na polecenia mają
    błyskawiczną, same piloty też są dużo lepsze, te konkurencji to trzeba
    wgniatać klawisze żeby coś zatrybiło, a w sumie i tak nie wiesz czy
    zadziałało czy za słabo wcisłeś klawisz, czy tuner jeszcze nie zatrybił.

    Użytkowałem większośc sprzętu jakie pojawiły się w histori naszych platform
    cyfrowych, obiektywnie trzeba przyznać, że obecnie sprzęt 'n' jest
    najlepszy. /to że oprogramowanie go ogranicza tu i tam to inny temat/ Wygoda
    użytkowania dla mnie najlepsza.

    > Jaka to różnica? A jak w tym zestawieniu wyglądają tunery dvb-t te z
    > górnej półki oczywiście :-)

    dvb-t? nie używam nie wiem.

    Pozdro.

  • 16. Data: 2012-12-14 15:36:43
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > platform cyfrowych, obiektywnie trzeba przyznać, że obecnie sprzęt 'n'
    > jest najlepszy. /to że oprogramowanie go ogranicza tu i tam to inny temat/

    Amen :):):)

  • 17. Data: 2012-12-14 16:26:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Amen :):):)

    Z tym że i tak jest badziewny, bo świat nie kończy się na tunerach
    dostarczanych przez platformy.
    Amen.

  • 18. Data: 2012-12-14 17:53:24
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Z tym że i tak jest badziewny, bo świat nie kończy się na tunerach
    > dostarczanych przez platformy.
    > Amen.

    Owszem tak. Istotne jest również to co "platformy" nadają :)
    Dla mnie "enka" is the best. Dla Ciebie może nie.
    Więc uszanuj moje stanowisko jak ja szanuję Twoje.
    Nie każę wszystkim wierzyć w to co mówię.
    To jest MOJE ZDANIE. Mam do tego prawo jak każdy inny.
    Dotarło?

  • 19. Data: 2012-12-14 18:25:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Owszem tak.

    Kończy się?
    No to pogratulować szerokich horyzontów.

    >Istotne jest również to co "platformy" nadają :)

    Jasna rzecz.
    Powiedziałbym, że to nawet kluczowy detal.

    > Dla mnie "enka" is the best.

    Będzie za pół roku, dzięki połączeniu pewnie sam się na nią skuszę, jeśli
    dzięki temu wreszcie będę mógł ją obejrzeć na htpc.

    > Więc uszanuj moje stanowisko jak ja szanuję Twoje.

    Ale ja Twoje szanuję, wyjaśniałem tylko innym, co powoduje iż sprzęt dawany
    przez operatorów może być tak różny.
    Że operator z zamkniętym systemem kodowania MUSI oferować lepszy własny
    sprzęt, jako że sam zabrał klientom wybór i możliwość kupienia takiego,
    jakiego potrzebują.

  • 20. Data: 2012-12-14 18:31:01
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Kończy się?
    > No to pogratulować szerokich horyzontów.

    O rany! To odnosiło się do "amen" nie do tunerów :)

    > Że operator z zamkniętym systemem kodowania MUSI oferować lepszy własny
    > sprzęt, jako że sam zabrał klientom wybór i możliwość kupienia takiego,
    > jakiego potrzebują.

    Możliwe ale mnie wystarcza. Zresztą ostatni włączam TV jak chcę sprawdzić
    faktury.