  • Date: Thu, 13 Dec 2012 06:21:01 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Do wr??ki - po??czenie C+ z Nka - jakie dekodery?

    W dniu 2012-12-12 18:37, Szymon Machel pisze:

    > Nie bardzo rozumiem. Nie jestem dealerem "n-ki" ani żadnej tv cyfrowej.
    > Powiedziałem tylko to co własnoręcznie (paltacyjnie:) obadałem.
    > Jakieś 1,5 roku mi to zajęło. I nic mnie nie przekona do tego, że cyfra ma
    > lepszy sprzęt. Mówisz "poprawny obraz". Może Ciebie nie obchodzi po jakim
    > czasie
    > od przełączenia kanału on się pojawi. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi
    > EPG. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi informacja o programie. Mnie tak.
    > Może Ciebie nie obchodzi nagrywanie programów. Mnie tak.
> [...]

    nie zwracaj na niego uwagi. on ma zawsze racje. c+ jest najlepsza.
    szkoda tylko, że sam nie używa pvr cyfry tylko bo woli htpc...

    fakt co do dekoderów jest niezaprzeczalny, poza ogladaniem liczy
    się również komfort pracy.
    jakby to się nie liczyło to dlaczego konio nie jeździ polonezem
    tylko wybrał kia???
    to też dojedzie do celu.

    --
    pozdrawiam. pawell32