    From: "Szymon Machel" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Date: Wed, 12 Dec 2012 18:37:15 +0100

    > Bo marketoidzi nie będą mieli komu robić siana z głowy w sprawie
    > bezwzględnej konieczności posiadania najlepszych na świecie super
    > dekoderów przez każdego oglądacza?
    > Bez jaj, większość ludzi ogląda tv, a nie dekoder (niektórym nawet nie
    > jest obojętne co jest w kanale który ogladają) i wisi mu jaki jest
    > dekoder, dopóki poprawnie obraz wyświetla.
    > A marketoidzi znajdą sobie na 100% nowy pretekst do chwalenia ogonka.

    Nie bardzo rozumiem. Nie jestem dealerem "n-ki" ani żadnej tv cyfrowej.
    Powiedziałem tylko to co własnoręcznie (paltacyjnie:) obadałem.
    Jakieś 1,5 roku mi to zajęło. I nic mnie nie przekona do tego, że cyfra ma
    lepszy sprzęt. Mówisz "poprawny obraz". Może Ciebie nie obchodzi po jakim
    czasie
    od przełączenia kanału on się pojawi. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi
    EPG. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi informacja o programie. Mnie tak.
    Może Ciebie nie obchodzi nagrywanie programów. Mnie tak.
    Może w kwestii wyjaśnienia: ilość sportowych programów w Cyfrze
    jest dla mnie wadą, nie zaletą.

    Szymon