  • 1. Data: 2012-12-10 22:47:01
    Temat: Czy zagranica kupie dekoder do odbioru cyfry plus?
    Od: Olek <O...@i...pl>

    Konkretnie chodzi o Niemcy.Na co musze zwrocic uwage?Czy na typ
    kodowania lub na cos innego?Jestem zielony w tym temacie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-12-10 23:02:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Olek" <O...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    or-online.net...
    > Konkretnie chodzi o Niemcy.

    Dekoder chcesz kupic czy karte?
    Bo tego drugiego legalnie nie kupisz, zgodnie z prawem nie wolno tego uzywac
    poza granicami kraju.

  • 3. Data: 2012-12-10 23:05:01
    Od: Olek <O...@i...pl>

> [...]
    or-online.net...

    > Dekoder chcesz kupic czy karte?
    > Bo tego drugiego legalnie nie kupisz, zgodnie z prawem nie wolno tego

    Tylko dekoder.

  • 4. Data: 2012-12-10 23:09:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Olek" <O...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    or-online.net...

    or-online.net...

    > Tylko dekoder.

    No to pewnie kupisz, musi umiec zdekodowac system Seca, albo miec gniazdo
    CI, wtedy dokupujesz modul CAM (np. Aston) i po sprawie.

  • 5. Data: 2012-12-11 09:46:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Konkretnie chodzi o Niemcy.Na co musze zwrocic uwage?Czy na typ
    > kodowania lub na cos innego?Jestem zielony w tym temacie.

    nie latwiej kupic w PL i wyslac do DE??
    kupisz oryginal cyfry i nie musisz kombinowac
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-12-11 11:36:37
    Od: yanton <y...@i...pl>

    W dniu 2012-12-10 23:05, Olek pisze:

    or-online.net...

    > Tylko dekoder.

    Technisat Diggy HD - produkowany w Niemczech:

    http://www.technisat.com/pl_PL/DiGYBOXX-HD-C+/352-16
    37-8291/
    --
    pozdrawiam
    Marek A.

  • 7. Data: 2012-12-11 18:02:38
    Od: Olek <O...@i...pl>

    Am 11.12.2012 09:46, schrieb glang:

    > nie latwiej kupic w PL i wyslac do DE??
    > kupisz oryginal cyfry i nie musisz kombinowac
    > pzdr
    > GL
    racja jednak w razie awari sprzetu (co wydarzylo sie znajomym) jest
    klopot z wysylka do PL dlatego chcialem sie dowiedziec czy istnieje
    mozliwosc kupna w de.Szkoda ze to nie jest jakis wspolny standart.

  • 8. Data: 2012-12-11 18:02:44
    Od: Olek <O...@i...pl>

    Am 11.12.2012 11:36, schrieb yanton:

    or-online.net...

    > Technisat Diggy HD - produkowany w Niemczech:
    >
    > http://www.technisat.com/pl_PL/DiGYBOXX-HD-C+/352-16
    37-8291/
    Na ebay.de niema go niestety.

  • 9. Data: 2012-12-11 18:02:52
    Od: Olek <O...@i...pl>

    Am 10.12.2012 23:09, schrieb Cavallino:

> [...]
    >
    > No to pewnie kupisz, musi umiec zdekodowac system Seca, albo miec
    > gniazdo CI, wtedy dokupujesz modul CAM (np. Aston) i po sprawie.

    Wlasnie zapoznalem sie z oferta na ebayu musze przemyslec co wybrac czy
    z modulem CAm czy jednak kupic w Polsce co moze taniej wychodzi.

  • 10. Data: 2012-12-11 18:58:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Olek" <O...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    or-online.net...

    > racja jednak w razie awari sprzetu (co wydarzylo sie znajomym) jest klopot
    > z wysylka do PL dlatego chcialem sie dowiedziec czy istnieje mozliwosc
    > kupna w de.Szkoda ze to nie jest jakis wspolny standart.

    Ale to jest jak najbardziej standard.
    Co nie znaczy, ze kazda siec ma taki sam.