  • 51. Data: 2010-02-12 18:23:08
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Z tego co spotykam się z różnymi opiniami to nie tylko ta marka tak
    > traktuje klienta.

    Najgorsze traktowanie z jakim się spotkałem to ASO Mercedesa i to nie jakiś
    pierwszy lepszy klient, tylko firma, która kupiła flotę nowych aut...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 52. Data: 2010-02-12 18:32:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 18:23, =Marcos= pisze:

    > Najgorsze traktowanie z jakim się spotkałem to ASO Mercedesa i to nie
    > jakiś pierwszy lepszy klient, tylko firma, która kupiła flotę nowych aut...

    Też już słyszałem jak się obchodzą np. z amortyzatorami (wartymi 5 tys.
    zł sztuka!), młotkiem (bo narzędzi odpowiednich brak) niszcząc wszystko
    dookoła.

  • 53. Data: 2010-02-12 18:34:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 17:46:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Rozdział 1
    > Sprzedaż konsumencka
    > Art. 1. [...]
    > 4. Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581
    > ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny [...]

    Cóż, nie wiedziałem, że w sprzedaży konsumenckiej tak bardzo oberwało sie
    przepisom regulujacym gwarancję. Wygląda na to, że lepiej kupować jako
    firma ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 54. Data: 2010-02-12 19:07:29
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    SET pisze:
    > W firmie mieliśmy Mondeo od 2002 roku i w przeciągu 3 pierwszych lat było
    > kilka mniejszych usterek ale w sumie tylko kilka dni u mechaników rocznie
    > przestało.

    tylko kilka dni rocznie?:)
    to ja chyba innymi samochodami jezdze, '92 i '99 i jak dotad nie bylo
    opcji, zeby kilka dni w roku byl ktorys wylaczony z uzytki

  • 55. Data: 2010-02-12 19:55:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 18:34:06 +0100, Borys Pogoreło wrote:

    >Cóż, nie wiedziałem, że w sprzedaży konsumenckiej tak bardzo oberwało sie
    >przepisom regulujacym gwarancję. Wygląda na to, że lepiej kupować jako
    >firma ;)

    Najpierw przeczytac warunki gwarancji - moze sa lepsze niz domyslne w
    KC.

    J.

  • 56. Data: 2010-02-12 22:24:15
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...

    > Zerknąłem właśnie na (okropną, niefunkcjonalną i przeflashowaną) stronę
    > www.citroen.pl i tam configurateur ;-) pokazuje jak byk - 2.0 HDi 140KM
    > tourer
    > w najtańszej wersji attraction (która faktycznie jak na mój gust jest
    > całkiem OK, jeśli ktoś nie leci na gadżety i skórzane fotele) kosztuje
    > 104.900 peelenów. Nawet lakier wybrałem biały, jedyny bez dopłaty. :)

    To jest cena "cennikowa" która u Citroena jest abstrakcją zazwyczaj.
    Faktycznie na tą wersję nie ma aktualnie żadnej promocji (WTF??) ale np za
    wersję Dynamique (poziom wyżej) z tym samym motorem po rabacie cena wynosi
    94 kPLN :-)

  • 57. Data: 2010-02-12 23:03:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Nigdy nie miałem nowego auta z salonu. I raczej się na to nie zanosi....
    Nawet biorą pod uwagę jako najważniejsze kryterium - niezawodność - kupienie
    auta używanego nie musi stanowić istotnego zwiększenia prawdopodobieństawa
    odwiedzania warsztatów. Niestety trzeba wiedzieć co kupić, nie szukać w
    cenach z Allegro i mieć odrobinę szczęścia.
    Obecne moje auto kupiłem 2,5 roku temu jako 5-latka za 50kPLN (nowe
    kosztowało 125k PLN). Auto kombi, bogato wyposażone (standardem były m.in.
    ksenony, ESP, BOSE), przedmiotowej klasy D. Na Allegro/Otomoto podobne
    egzemplarze kosztowały 35-40k PLN. Głupota? Niektórzy tak mówią... W ciągu
    2,5 roku wydałem na awarie 1050PLN. To sporo mniej niżby mnie kosztowały
    przeglądy w takim samym tylko nowym aucie. Gwoli sprawiedliwości będę musiał
    na niego na wiosnę wydać kolejny 1kPLN i jeśli nic więcej nie wyjdzie, to po
    3 latach wydatki na awarie będą kosztowały mniej więcej tyle co przeglądy.
    Auto nigdy nie odmówiło posłuszeństwa. A 75k PLN jakby było w kieszeni...
    Różnica w samym ubezpieczeniu już jest nie do pogardzenia...
    Gdybym miał do wydania na auto 100kPLN, to... też kupiłbm auto używane...
    Tylko inne... Fajniejsze... Kilkuletnie, z gwarancją... Za różnicę w cenie
    do nowego, to ja je wolę kilka lat poużytkować gratis...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 58. Data: 2010-02-13 05:20:10
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > ... W ciągu 2,5 roku wydałem na awarie 1050PLN. To sporo mniej niżby mnie
    > kosztowały przeglądy w takim samym tylko nowym aucie.

    A możesz jakoś wytłumaczyć tą różnicę w cenie?
    Czyżby auto używane wymagało mniej obsługi?

    Kwestionuję też podaną kwotę, choćby ze względu na opony. Jeśli czas życia
    dwóch kompletu opon to 5 lat. Więc wypada jeden na 2,5 roku.
    Komplet to auta segmentu D to będzie minumum 1000 zł.

    Jakieś bajeczki Pan prawisz ;-)

    P.

  • 59. Data: 2010-02-13 05:25:52
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Albo się zarabia albo się remontuje samochody.
    > No i stres przeszkadzałby mi myśleć konstruktywnie o pracy :)

    I ja oburącz głosuję za taką postawą!

    zdrówko
    P.

  • 60. Data: 2010-02-13 11:14:13
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał

    > Obecne samochody są tak skonstruowana aby zacząć psuć się po gwarancji(nie
    > wierzę w spiskową teorie na ten temat).

    Co to za farmazony? Zawsze były tak skonstruowane. Zawsze.

    Zbigniew Kordan