  • 11. Data: 2010-02-12 12:04:58
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    krzyss pisze:

> [...]
    > salonu AUDI oni na placu czy w bazie maja kupe takich samochodow, tam
    > dostaniesz auto drozsze ale pewne i zalatwisz wszystko w 3-4h wracasz do
    > PL rejestracja to ok 2 dni (tyle ze sumarycznie ok 10-12 dni czekania).
    > Zadna filozofia, tylko podstawa w tym mysleniu jest kupic auto w dobrym
    > stanie, a nie TANIE !
    >
    > jak kupowalem swoje A3 w DE od niemca to bylem w salonie, i widzialem
    > piekna A3 za 15k eur.. takie w ogloszeniach chodzily po 12-13k euro, ale
    > w salonie masz 100% pewnosci pochodzenia i histori auta.

    czyli w niemieckich salonach nie oszukują ?

    mit taki sam jak o dziadku i kościele

    michal

  • 12. Data: 2010-02-12 12:08:28
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Auto pisze:

    > Tylko 3 latki z floty!!!

    A gdzie sie takie kupuje ? np passata TDI 3 latka za 40k zl ?

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 13. Data: 2010-02-12 12:10:38
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Usrobo pisze:

    > czyli w niemieckich salonach nie oszukują ?
    >
    > mit taki sam jak o dziadku i kościele

    Pojedz do DE, do salonu NIE KOMISU itp. AUDI, VW, PEUGEOT, VOLVO i
    popatrz co stoi na placu... tam nie ma aut powypadkowych, trupow itp.
    Tam sa wyselekcjonowane samochody ktore jezeli niemiec kupi maja roczna
    PELNA gwarancje, nawet jezeli samo auto ma 4-6 lat...

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 14. Data: 2010-02-12 12:13:05
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    krzyss pisze:

> [...]
    > Tam sa wyselekcjonowane samochody ktore jezeli niemiec kupi maja roczna
    > PELNA gwarancje, nawet jezeli samo auto ma 4-6 lat...

    Aha, tylko te auta sa drozsze o 20% od wszystkich innych, i poza
    niemcami malo ktory polak sie nimi interesuje :)

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 15. Data: 2010-02-12 12:17:24
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzyss pisze:
> [...]
    > Tam sa wyselekcjonowane samochody ktore jezeli niemiec kupi maja roczna
    > PELNA gwarancje, nawet jezeli samo auto ma 4-6 lat...

    Dokładnie, nie jest może najtaniej ale jest pewnie. Tam przepisy to
    rzeczywistość a nie pusty zapis na papierze.

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-02-12 12:21:14
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Interesują mnie opinie ludzi, którzy dużo jeżdżą prywatnymi samochodami.
    > Jak sobie radzicie z tym problemem. Na zachodzie tacy ludzie jak my jeżdżą
    > nowymi samochodami, ale ja ciągle zarabiam jednak nieco mniej niż oni i nie
    > mogę podejść do tego tak bezrefleksyjnie.

    Jest jeszcze jedna koncepcja, kupić auto z segmentu E lub delikatnie wyżej.
    Jest spora szansa że wszystko będzie znacznie trwalsze, a te 100kkm później
    wyjdzie już spora różnica na korzyść starszego samochodu E+ vs nowy D.
    minusy to znacznie droższe części, i więcej paliwa żre.
    Trzeba by przeliczyć konkretne modele żeby coś więcej powiedzieć.

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2010-02-12 12:22:58
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

  • 18. Data: 2010-02-12 12:29:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Dokładnie, nie jest może najtaniej ale jest pewnie. Tam przepisy to
    > rzeczywistość a nie pusty zapis na papierze.

    ja kupiłem moje auto z niemieckiego komisu, facet powiedział, że jeśli
    auto nie opuszcza NIEMIEC to go nie sprzeda zanim nie wymieni sprzęgła i
    dwumasy. Bo jeszcze podczas tej wymiany wyjdzie jakaś wada i będzie miał
    problem. Ale jak się dowiedział, ze auto idzie do polski nie było
    problemu. A ja upewniłem się, że facet nie kręci.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-02-12 12:50:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości

    > A gdzie sie takie kupuje ? np passata TDI 3 latka za 40k zl ?

    nie wiem cz pasata, ale moj kumpel znalazl komis aut polizingowych glownie
    auta na f czyli francuzy i ford, nie znam dokladnie namiarow, ale moge
    podpytac, wjazd od warszawy, poczatek walu miedzeszynskiego

  • 20. Data: 2010-02-12 12:51:50
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i tak się teraz zastanawiam - czy teraz nie kupić nowego samochodu.
    > Trochę mnie przeraża wydanie na auto stu tysięcy (muszę mieć z pewnych
    > względów kombi klasy D), ale zastanawiam się, czy aby nie warto. Może
    > łatwiej będzie kupić samochód w salonie i używać go jako głównego
    powiedzmy
    > przez 4-5 lat. Czy samochód będzie się mniej sumarycznie psuł od przebiegu
    > 0 do 200kkm, niż dwa kilkuletnie samochody ujeżdżane od przebiegu 1xxkkm
    do
    > 2xxkkm? Mam już dość użerania się z mechanikami ...

    Niestety przy nowym nie masz gwarancji, że nie trafisz felernego
    egzemplarza. Znajomek miał podobne problemy jak ty, kupił nowe autko
    (Laguna) i do dzisiaj się sądzi bo auto 60% czasu użytkowania stało u
    mechaników.
    W firmie mieliśmy Mondeo od 2002 roku i w przeciągu 3 pierwszych lat było
    kilka mniejszych usterek ale w sumie tylko kilka dni u mechaników rocznie
    przestało. Niestety od 4 roku usterki następowały bardzo szybko po sobie.
    Kolejny przykład nowego to wujasa meganka II wersja. Sprzedał dzień po
    skończeniu gwarancji bo wiecznie coś siadało.

    Tak więc po prostu zależy jak trafisz. Niemniej jednak jeżeli zakładasz
    trzymać samochód z 5 lat i wymagasz dużej niezawodności to chyba jednak
    zakup nowego (u sprawdzonego sprzedawcy) może się opłacać.