  • 11. Data: 2014-08-06 10:42:22
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pyta?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 05 Aug 2014 19:37:10 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:

    >Ta subkultura się jakoś nazywa?

    Pojeby

    A.L.

  • 12. Data: 2014-08-06 13:07:02
    Temat: Pojeby - (Re: Do Pszemola kilka pyta?)
    Od: abolish predatory capitalism <a...@f...algarve.invalid>

    A.L. wrote:

    > Pojeby

    Kto nabywa USrael'skie produkty, szczególnie przeszło
    100*krotnie przeceniony 'ogryzek' ten jest więcej jak
    pojeb jest ŚCIERWEM maślącym WYZYSKIWACZOM ludzkości!

    ? Tep ŚCIERWO - rosyjskim ATOMem, Rosja do dzieła! ?

    ???????? http://tinyurl.com/ljqrxkp ?????????

  • 13. Data: 2014-08-06 18:26:13
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lrs1bi$965$...@d...me

    > Nie bardzo rozumiem pytanie - czy możesz go zadać
    > innymi słowami?

    Poniekąd zadałem je w kolejnym pytaniu.

    > Każdy smartfone może służyć lepiej lub gorzej do tych
    > kunkcji które wymieniłeś, a zwykle służą do wielu innych
    > których nie wymieniłeś, to bardzo uniwersalne urządzenia.

    > Uważam że nie jest trudne.

    Możesz napisać, jak łączysz iPhone na przykład z TV czy z laptopem?

    > Nieprawda.

    > Tak, mam dwie małe ryski które powstały na raz, w jeden dzień.
    > Nie przeszkadzają one w absolutnie niczym podczas codziennego
    > używania smartphone. Nie powstają nowe. Dwie ryski na ekranie
    > używanego codziennie od ponad 3 lat telefonu bez folii, bez
    > obudowy to chyba bardzo dobry, żeby nie powiedzieć wyśmienity wynik?

    Lustrzanka Canona ma plastykowy ekran -- rys widocznych bez lupy
    nie było przez co najmniej 3 lata, choć aparat nie miał swego
    pokrowca i był zabierany ze mną na wyjazdy. Pokrowcem był
    uniwersalny plecak.

    > Tak, produkty Apple są składane do kupy przez firmę FOXCONN.
    > Tą samą firmę która składa produkty HP, Dell, Sony, Nintendo,
    > Motorola, Nokia, Samsung i Amazona... Czy to jakiś problem?

    Dla mnie -- żaden. Nawet wczoraj kupiłem lodówkę z Rumunii.

    > Okazuje się że mimo iż większość produkowanych na świecie
    > smartfonów (tak, włącznie z telefonami Samsunga!) składana
    > jest w Chinach to jednak mają one różną niezawodność...

    W Monsterze zawiesza się kamerka i odbiornik GPS a sam
    Monster lubi restartować się.

    () Odbiornik GPS raczej nie jest produkowany
    przez Pentagram. Zwisy wskazują na
    () Zawodność softową, nie sprzętową.
    Takoż z restartami.

    IMO niezawodność jest efektem wielu czynników. Obojętne,
    kto składa Monstera -- to coś jestr zawodne, a zawodzi
    od strony softu. Kto składa ów soft? ;)

    > A więc nie jest tak prosto oszacować jak się będzie sprawował
    > produkt tylko na podstawie tego w jakim państwie jest montowany.
    > W szczególności z raportu ogłoszonego przez firmę FixIt wychodzi
    > że iPhone jest około 3 razy bardziej niezawodny niż smarfony
    > Samsunga, mimo iż oba składanie w Chinach.

    Ciekawe, jak liczono tę zawodność. Dla mnie dyskwalifikacją
    jest konieczność restartowania telefonu w sklepie przy próbie
    pstryknięcia fotki metce - inny uzna, że kamera to nie telefon.
    (jak sama nazwa wskazuje -- xxxfon!!)

    Pod pewnym względem Monster jest w 100% niezawodnym sprzętem -- wytrzymał
    upadek z uchwytu rowerowego (uchwyt był przymocowany do kierownicy)
    i rozjechanie rowerowym kołem -- oczywiście ja jechałem tym rowerem;
    ważę około 70 kg.

    Cieszę się taką wytrzymałością, ale nie uważam, żer Monster jest niezawodny.

    > To są niepotwierdzone przypuszczenia bez znanych źródeł.

    Gdzie zatem polożone jest źródełko bijące prawdą o GG iPhonach?

    > A przede wszystkim są tanie...

    Tak, zwłaszcza produkty Samsunga -- najdroższego
    tabletu chyba nie kupisz za średnią polską pensję
    miesięczną.

    > Co tak naprawdę do Ciebie głównie przemawia...

    Nie co, ale kto. ;) Duch swięty przemawia.

    Możesz napisać, jak łączysz iPhone na przykład z TV czy z laptopem?

    Jakoś taK:

    https://www.youtube.com/watch?v=mwyNbl3XWqs

    czy inaczej?

    Podpinasz po prostu uniwersalny przewód USB i ciągniesz pliki pomiędzy laptopem i
    iPhonem?

    -=-

    Na razie wg mnie za iPhonem przemawia jedynie niewspółmiernie wysoka cena. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-08-06 18:35:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.08.2014 o 18:54, Konspirator pisze:
    /.../
    > A mnie ciekawi, dlaczego w ogóle robi się ta kolejka. Czy to tak trudno
    > wytrzymać kilka dni i kupić "przy okazji"? Że tam niektórzy "vblogerzy"
    > chcą jak najszybciej kupić i wrzucić mega użyteczny filmik z
    > "unboksingu", to niejako rozumiem, ale normalni ludzie?

    Think diffrent

  • 15. Data: 2014-08-06 18:53:00
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/6/2014 4:42 AM, A.L. wrote:

    > Pojeby
    >
    > A.L.

    ale żeś facet klasę pokazał. <rs>

  • 16. Data: 2014-08-06 19:01:49
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Androidowe urządzenie jest otwarte na świat. Spełnia warunki
    > narzucone ćwierć wieku temu na otwarte system operacyjne
    > i podpada pod zakrzykniecie:

    Open source to jest trzon - goly system bez bardzo wielu aplikacji, w
    tym google services.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2014-08-06 19:24:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lrtkv9$gr9$1@node1.news.atman.pl...

    > Możesz napisać, jak łączysz iPhone na przykład z TV czy z laptopem?

    Z TV przez kabelek HDMI lub wifi.
    Z laptopem przez kabelek USB lub wifi.

> [...]
    > nie było przez co najmniej 3 lata, choć aparat nie miał swego
    > pokrowca i był zabierany ze mną na wyjazdy. Pokrowcem był

    Co to ma do rzeczy? Telefon używam codziennie, noszę w kieszeni,
    wypada mi często na podłogę, czasem wypadał mi na ulicę podczas
    jazdy na rowerze... Lustrzanka to zupełnie inna kategoria sprzętu,
    inaczej się jej używa, inaczej się ją transportuje inaczej się o nią dba.
    Czy Twoja lustrzanka spadła Ci kiedyś z rowera na asfalt?

    > Dla mnie -- żaden. Nawet wczoraj kupiłem lodówkę z Rumunii.

    Po co więc pytasz skoro temat nie jest ważny?

    > W Monsterze zawiesza się kamerka i odbiornik GPS a sam
    > Monster lubi restartować się.

    I co to ma do rzeczy w rozmowie o iPhone?
    W iPhone nie zawiesza się kamerka, nie zawiesza się GPS
    i nie restartuje się bez polecenia do restartu od użytkownika.

    > Ciekawe, jak liczono tę zawodność.

    Napisane jest w podlinkowanym artykule jak liczyli.

    > Dla mnie dyskwalifikacją
    > jest konieczność restartowania telefonu w sklepie przy próbie
    > pstryknięcia fotki metce - inny uzna, że kamera to nie telefon.
    > (jak sama nazwa wskazuje -- xxxfon!!)

    Gdybyś kupił iPhone to nie musiałbyś niczego restartować.
    Dla mnie też częste resety byłyby dyskwalifikacją urządzenia.

> [...]
    > ważę około 70 kg.
    >

    > Cieszę się taką wytrzymałością, ale nie uważam, żer Monster jest

    To samo wytrzymał (i to nie raz, nie dwa) mój iPhone 4.
    To raczej standard a nie żadna rewelacja...

    > Gdzie zatem polożone jest źródełko bijące prawdą o GG iPhonach?

    O istnieniu GG w iPhone tylko możemy się domyślać.
    Apple nie musi pisać z czego robi to czy tamto aby przekonywać
    potencjalnych klientów o trwałości czy niezawodności...
    Apple ma wyrobioną markę, renomę i to klientom wystarcza.

    > Tak, zwłaszcza produkty Samsunga -- najdroższego
    > tabletu chyba nie kupisz za średnią polską pensję
    > miesięczną.

    Są też drogie, ale są tanie, Ty kupujesz te tanie, prawda?
    I potem narzekasz że to czy tamto dyskwalifikuje urządzenie...
    Inni ludzie kupują produkt renomowanej firmy i są zadowoleni.

    > Jakoś taK:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=mwyNbl3XWqs
    >
    > czy inaczej?

    Po co pytasz skoro wiesz?

    > Podpinasz po prostu uniwersalny przewód USB i ciągniesz pliki pomiędzy
    > laptopem i iPhonem?

    Coś w tym stylu, z tym że kabelek USB ma od strony telefonu Applowską
    końcówkę.

    > Na razie wg mnie za iPhonem przemawia jedynie niewspółmiernie wysoka cena.
    > ;)

    Niewspółmiernie do czego? Do ceny Monstera?

    Jaką wartość ma dla Ciebie to, że kamerka Ci się nie będzie
    zawieszała wtedy właśnie gdy chcesz jej użyć?
    Jaką wartość ma dla Ciebie to, że telefon nie zresetuje Ci się
    właśnie wtedy, gdy chcesz odebrać nadchodzącą rozmowę?
    Jaką wartość ma dla Ciebie to, że GPS Ci się nie zawiesi
    właśnie wtedy, gdy używasz smartfona do nawigacji po
    obcym mieście i właśnie robisz manewr na 6 pasowej
    autostradzie i chcesz wiedzieć czy jedziesz w lewo czy prawo?

    Pomyśl o tym: "skąpy dwa razy traci" - raz straciłeś bo wydałeś
    kasę na bezużyteczny telefon a drugi bo teraz musisz kupić inny,
    droższy... Po prostu co drogie to tanie! :-) Wydaje Ci się że
    tylko debile płacą tyle kasy za iPhone jak przeciez można
    kupić Monstera za ułamek tej ceny i... jak na tym wyszedłeś???

  • 18. Data: 2014-08-06 20:20:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lrqra3$gvg$2@node1.news.atman.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > [ciach]

    Myslalem ze jestes trollem ekscentrykiem, a ty jestes zwyklym trollem
    hejterem, ktorego nie stac i dorabia ideologie.
    --
    TA

  • 19. Data: 2014-08-07 00:37:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lrtobl$rfv$...@d...me

    > Z TV przez kabelek HDMI lub wifi.
    > Z laptopem przez kabelek USB lub wifi.

    Możesz dać link do fotek z takimi kabelkami?

> [...]
    > inaczej się jej używa, inaczej się ją transportuje inaczej się o nią dba.
    > Czy Twoja lustrzanka spadła Ci kiedyś z rowera na asfalt?

    Nie spadła, ale i nie rysuje się od spadania. ;)

    > Po co więc pytasz skoro temat nie jest ważny?

    Widzisz różnicę pomiędzy problemem i nieważnym tematem?

    > I co to ma do rzeczy w rozmowie o iPhone?

    Zgadnij -- co ma zawodność do niezawodności?

    > W iPhone nie zawiesza się kamerka, nie zawiesza się GPS
    > i nie restartuje się bez polecenia do restartu od użytkownika.

    > Napisane jest w podlinkowanym artykule jak liczyli.

    IMO: Skoro nie napiszesz jak -- liczono zawile.

    > Gdybyś kupił iPhone to nie musiałbyś niczego restartować.

    Overmaxa też nie muszę. :)

    > Dla mnie też częste resety byłyby dyskwalifikacją urządzenia.

    > To samo wytrzymał (i to nie raz, nie dwa) mój iPhone 4.
    > To raczej standard a nie żadna rewelacja...

    Ciekawe, dlaczego tylu osobom potłukły się ich ekrany...

> [...]
    > potencjalnych klientów o trwałości czy niezawodności...
    > Apple ma wyrobioną markę, renomę i to klientom wystarcza.

    Ale ekranów nie przekonuje -- ekrany te łapią rysy i wytrzymują wyginanie.

    > Są też drogie, ale są tanie, Ty kupujesz te tanie, prawda?

    Prawda i nieprawda, bo Monster jest drogi/.

    > I potem narzekasz że to czy tamto dyskwalifikuje urządzenie...

    Overmax jest tani i ma jedną zasadniczą wadę -- jest ciemny.
    Wielu uważa tę ciemnotę za zaletę.

    > Inni ludzie kupują produkt renomowanej firmy i są zadowoleni.

    Samsung to renomowana wg Ciebie?
    W Ace zawieszał się 3G.

    > Po co pytasz skoro wiesz?

    Nie wiem jak łączysz.

    iPhonem?

    > Coś w tym stylu, z tym że kabelek USB ma od strony telefonu Applowską końcówkę.

    Aha... Ile kosztuje ten kabelek?

    > Niewspółmiernie do czego?

    Do możliwości oczywiście.

    > Do ceny Monstera?

    Trudno porównywać markę do modelu.

    > Jaką wartość ma dla Ciebie to, że kamerka Ci się nie będzie
    > zawieszała wtedy właśnie gdy chcesz jej użyć?

    Już Ci pisałem -- w Overmaxie ten problem nie istnieje.

    > Jaką wartość ma dla Ciebie to, że telefon nie zresetuje Ci się
    > właśnie wtedy, gdy chcesz odebrać nadchodzącą rozmowę?

    Jw.

> [...]

    > obcym mieście i właśnie robisz manewr na 6 pasowej
    > autostradzie i chcesz wiedzieć czy jedziesz w lewo czy prawo?

    Nie żartuj -- w tych sytuacjach GPS nie jest konieczny.
    Jest potrzebny znacznie wcześniej. Korzystałeś kiedyś
    z nawigacji? Na pewno nie.

    > Pomyśl o tym: "skąpy dwa razy traci" - raz straciłeś bo wydałeś
    > kasę na bezużyteczny telefon a drugi bo teraz musisz kupić inny,
    > droższy...

    Na razie starcza mi Monster. Samsunga wymieniłem, bo był dla mnie zbyt słaby.

    > Po prostu co drogie to tanie! :-) Wydaje Ci się że
    > tylko debile płacą tyle kasy za iPhone jak przeciez można
    > kupić Monstera za ułamek tej ceny i... jak na tym wyszedłeś???

    Już napisałem -- iPhone to marka, zaś Monster to model.

    -=-

    Napisz, jaki sens jest w tym, co reklamowałeś:

    USB pendrive pod iOS - dzis za darmo

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-08-07 00:37:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

    > Myslalem

    Nie pochlebiaj sobie. ;)
    Nigdy nie myślałeś -- myślenie Cię przerasta.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'