  • 61. Data: 2013-05-16 21:23:58
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-05-16 11:15, Franc pisze:

    > Faktem ma być, że pikanie "przekaźnika" od kierunkowskazu jest irytujące?
    > Może to być argument - z którym zupełnie nie zgadzam. Pikanie
    > kierunkowskazu nie jest irytujące.

    Jak ktoś ma tak wyciszony samochód, że podczas jazdy nie słyszy silnika,
    szumu powietrza, opon, itp. a kręcenie kierownicą i zmianę biegu
    wykonuje bezszelestnie, to może rzeczywiście przeszkadza mu cykanie
    kierunkowskazu, skąd wiesz... ;)

    Z drugiej strony, nieraz jak wiem, że będę stał na światłach przez
    nawet 20 sekund to wyłączam, bo po co ma cykać... nie widzę w tym nic
    złego. Naturalnie są wyjątki, np. stoję pierwszy przy sygnalizatorze ze
    strzałką...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 62. Data: 2013-05-16 21:26:29
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-05-16 10:48, PJ pisze:

    > jest opcja zeby skierowac wzrok gdzie indziej ?

    Gdzie? Pozostaje chyba tylko spojrzeć w podłogę, albo lepiej
    zamknąć/przysłonić oczy. :)

    Lepsi są Ci, którzy jeżdżą bez świateł stop. Mało jeżdżę, ale w tym roku
    już chyba z 3 trafiłem, z czego jednego nawet udało się zatrzymać...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 63. Data: 2013-05-16 21:27:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 May 2013 20:10:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale co - 10 km ma tak migac i wszyscy za nim tez ?

    Dlaczego nie? To nie jest retoryczne pytanie...
    --
    Jacek

  • 64. Data: 2013-05-16 21:33:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin Kiciński pisze tak:

    > Zaintrygowałeś mnie :) Co to są "zatrzaskowe migacze"? Czym się
    > różnią od "tradycyjnej wajchy" w Golfie?

    W Dukato ad 2011 jak nacisniesz lekko wajche to kierukowskaz sam mruga
    iles tam razy. Ma takie kierunki wyzwalane impulsem i zatrzaśnięte aż
    się wymrygaja.

    Nie pamietam teraz co się dzieje jak się nagle rozmyslisz tzn czy
    pomaga pociągnięcie w odwrotna stronę czy trzeba wyczekać aż się
    wymrygają. Czy może trzeba mechanicznie zatrzasnąć w przeciwnym
    kierunku.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 65. Data: 2013-05-16 21:46:52
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > ze co?

    Co że co? :)
    Zawracałem mocno rozkojarzony w Sorkwitach na jedynym we wsi skrzyżowaniu
    nie migająć i rozjechał mnie pacjent Audi 80, ładne miał ślady hamowania jak
    na obszar zabudowany; jakbym się zdążył wysunąć jeszcze o metr to by mi sie
    materiał genetyczny z pasażerką wymieszał w sposób niezbyt tradycyjny :>>>
    To był serio ten jedyny raz kiedy nie migałem.

    pozdrawiaw

    Pieszy

  • 66. Data: 2013-05-16 21:47:34
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie u?ywa kierunkowskazów?
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał

    > Ja nie używam jak mi się nie chce. A nie chce mi się zazwyczaj, gdy
    > zmieniam pasy zbyt często, żeby to miało sens. :)

    Rozumiem , masz immmmunitett.

    Pieszy

  • 67. Data: 2013-05-16 23:21:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TW Dziobak" <d...@h...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jak na obszar zabudowany; jakbym się zdążył wysunąć jeszcze o metr to by
    > mi sie materiał genetyczny z pasażerką wymieszał w sposób niezbyt

    No i oczywiście to, że źle zawracałeś, bardzo źle, to oczywiście wina
    wszystkich innych na drodze, ale Twoja nie?

  • 68. Data: 2013-05-16 23:59:26
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > To Ty chyba dawno w DC nie byłeś.

    Mieszkam w Warszawie od urodzenia. Od kilku lat, z powodu drogiej benzyny,
    więcej chodzę niż jeżdżę. Takie mam niemiłe obserwacje, jako pieszy.

    Robbo

  • 69. Data: 2013-05-17 01:05:28
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-05-16 21:46, TW Dziobak pisze:
> [...]
    > sposób niezbyt tradycyjny :>>>
    > To był serio ten jedyny raz kiedy nie migałem.

    tak wlasnie myslalem, zes debil za kolkiem.

  • 70. Data: 2013-05-17 03:37:08
    Od: "Olkotek" <j...@o...pl>

    > .. dyskusyjne - ogolnie ma zamiar wyprzedzic, ale teraz akurat nie :-)
    > I dopiero jak zobaczy pusta droge, to nabierze zamiaru :-)

    To nie jest dyskusyjne,
    Jak zobaczy pustą drogę to wyprzedza, a nie "nabiera zamiaru".
    Zamiar miał wcześniej, tylko czekał na pustą drogę.