  • 121. Data: 2013-06-19 20:56:18
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    > Zależy. Jeśli jedziesz tak lewym pasem a za tobą jedzie procesja
    > wkurwionych kierowców, to jesteś kapelusznikiem.

    Odetchnąłem z ulgą. Takich przypadków nie zaliczyłem,
    żeby i lewy pas, i procesja za mną.
    Hura, nie jestem kapelusznikiem!

    Jan

  • 122. Data: 2013-06-19 20:58:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-19 20:38, Jan45 pisze:

    > Ej, Maśląg, Maśląg, dowcipy się Was trzymają.

    Dowcipy też, ale to nie był dowcip. To takie zwierzątko,
    co to jednak całe prześcieradło użytkuje...

    > Zaczekajcie na mnie apropo schodów, mam do Was alibi.
    > Będziecie czyścić toalety własną szczoteczką
    > do zębów i zamiatać schody pod górkę, to Wam się
    > dowcipów odechce.

    Marzenia o ganianiu kotów? Tu jest usenet :)

    > Jan
    > st. kpr. pchor. rez.

    Podoficer - pewnie byś mnie nie lubił - :)

  • 123. Data: 2013-06-19 21:01:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ano sprawdźmy kryterium mianowania na kapelusznika.
    > A jeśli jadę 120 tam, gdzie wolno 140?
    > Co wtedy?

    Zależy od powodów i tego czy śmiesz wjechać na lewy pas.

  • 124. Data: 2013-06-19 21:02:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Odetchnąłem z ulgą. Takich przypadków nie zaliczyłem,
    > żeby i lewy pas, i procesja za mną.
    > Hura, nie jestem kapelusznikiem!

    Na autostradzie.
    A poza nią wleczesz się 70 i blokujesz ruch, czy jedziesz nadal po ludzku
    120?

  • 125. Data: 2013-06-19 21:27:35
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-06-19 21:01, Cavallino pisze:

    > (...)
    >
    > Zależy od powodów i tego czy śmiesz wjechać na lewy pas.

    Chyba jednak nie będę zdawał na niekapelusznika,
    bo wjeżdżam na lewy pas z prędkością niekoniecznie
    największą dopuszczalną, czy trochę większą nawet.
    Czasem wyprzedzam kogoś jadącego wolniej ode mnie
    i wjeżdżam na lewy pas, czyli mam powód. Ale nie wiem,
    czy to jest powód akceptowany przez niekapeluszników.
    Za dużo pytań na tym egzaminie. Pójdę do innej szkoły.

    Jan

  • 126. Data: 2013-06-19 22:48:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > największą dopuszczalną, czy trochę większą nawet.
    > Czasem wyprzedzam kogoś jadącego wolniej ode mnie
    > i wjeżdżam na lewy pas, czyli mam powód.

    Jasne.
    A kiedy wjeżdżasz, to ktoś z tyłu jadący normalnie w jakiej odległości jest
    od Ciebie?
    Mniej niż 1 km? ;-)

  • 127. Data: 2013-06-23 23:30:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.06.2013 21:02, Kałlino pisze:

    > A poza nią wleczesz się 70 i blokujesz ruch, czy jedziesz nadal po
    > ludzku 120?

    Tia, 120 przez wsie i opłotki... Widać fotoradarów ciągle jest za mało
    skoro kałlinów tego świata jeszcze nie odsiały.