  • 91. Data: 2013-05-22 09:43:01
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 May 2013 08:18:07 +0200, w <kn1tn3$4lj$1@node1.news.atman.pl>, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Dopiero jak się zapala żółte włączam kierunek.

    Bardzo niedobrze.

  • 92. Data: 2013-05-22 21:44:19
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-21 16:52, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No mnie też nie.
    > Ale jak byłem młody były ku temu zdecydowanie lepsze warunki niż dzisiaj.
    >
    > Wracając do meritum - gdzie Ty w powyższym poczytałeś chociaż słowo o
    > ściganiu?
    > Nie zrozumiałeś tak prostego zdania czy jak?

    Ależ rozumiem, jak mi się zdaje bardzo dobrze.
    Można się przecież ścigać z wiatrem, jeśli komuś
    wyobraźnia dopisze.
    Jan

  • 93. Data: 2013-05-23 06:14:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ależ rozumiem, jak mi się zdaje bardzo dobrze.

    Źle Ci się zdaje.
    Mowa była o przyjemności z jazdy.
    Każdej jazdy, choćby nawet powolnej.

  • 94. Data: 2013-05-23 18:00:36
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-23 06:14, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Źle Ci się zdaje.
    > Mowa była o przyjemności z jazdy.
    > Każdej jazdy, choćby nawet powolnej.

    Tym bardziej uważam, że dobrze trafiłem, na dobrą
    grupę dyskusyjną. Bo lubię jazdę, zwłaszcza w wygodnym
    aucie, z możliwością słuchania muzyki i książek
    w wydaniu dźwiękowym. A czasem oglądania widoków.
    Nie spieszy mi się do celu, jeśli nie muszę się
    dostosowywać do kogoś, kto stwarza sytuacje
    niebezpieczne, a co najmniej stresujące.

    Jan

  • 95. Data: 2013-05-23 18:59:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tym bardziej uważam, że dobrze trafiłem, na dobrą
    > grupę dyskusyjną. Bo lubię jazdę,

    Rozumiem, że pytania już nie pamiętasz?

  • 96. Data: 2013-05-25 19:48:01
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-23 18:59, Cavallino pisze:

    > Rozumiem, że pytania już nie pamiętasz?

    Ależ pamiętam, już dawno na nie odpowiedziałem.
    Tyle że sprawa jest rozwojowa.
    Jan

  • 97. Data: 2013-05-25 23:00:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ależ pamiętam, już dawno na nie odpowiedziałem.

    Nie odpowiedziałeś.
    No chyba, że pośrednio przyznajesz iż nigdy nigdzie nie pojechałeś dla
    przyjemności z jazdy, więc nie powinno Cię tu być.

    Zresztą dokładnie tak samo, jak całej reszty kapeluszy zaśmiecających grupę
    w takim samym stopniu jak drogi.

  • 98. Data: 2013-05-30 14:00:26
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-25 23:00, Cavallino pisze:

    > (...) powinno Cię tu być.
    >
    > Zresztą dokładnie tak samo, jak całej reszty kapeluszy zaśmiecających
    > grupę w takim samym stopniu jak drogi.

    A to ciekawe, bo pomyślałem dziś sobie to samo,
    tyle że o Tobie. Że zawziętość mąci Ci rozum
    i że nie powinno Cię tu być. Choć z drugiej
    strony może to i dawać jakiś zastrzyk adrenaliny,
    ta różnica spojrzeń na ruch drogowy.

    Jan

  • 99. Data: 2013-05-30 14:14:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > A to ciekawe, bo pomyślałem dziś sobie to samo,

    To zweryfikuj swoje postawy.

    > tyle że o Tobie. Że zawziętość mąci Ci rozum
    > i że nie powinno Cię tu być.

    Coś Ci się pomyliło, to jest grupa dla pasjonatów motoryzacji, a nie melepet
    wylewających swoje strachy i fobie drogowe.
    Więc moja obecność jest tu uzasadniona, kapeluszników - nigdy w życiu.

  • 100. Data: 2013-05-30 14:41:29
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-05-16 08:12, perio wrote:
    > 5. Bezsensowne i irytujące "pik-pik" towarzyszące pracy kierunkowskazu.
    > Przy wyłączonym radiu zdecydowanie za głośne, przy włączonym na ogół
    > niesłyszalne.

    Dojezdzasz do skrzyzowania i jest czerwone. Sa akurat 2 pasy - z prawego
    ludzie chca skrecac na strzalce wiec jak jedziesz prosto nie chcesz im
    blokowac drogi i stajesz na lewym bo widzisz, ze samochod czy dwa jada
    prosto (nie migaja).
    Zmienia sie swiatlo i jeden z drugim wlacza kierunek w lewo i blokuje ci
    pas. Musisz czekac bo prawym tez ktos tam jedzie juz prosto.

    Na takie zachowanie po prostu brak slow.

    A co do pikania - to jakies idiotyczne tlumaczenie. Trzeba bylo sobie
    inny samochod sprawic. Taki, ktory pika w przyjemny sposob :>
    A poza tym nie raz zdarzylo sie spotkac gluchego staruszka, ktory
    potrafil pol miasta z wlaczonym migaczem jechac.

    --
    mk4