  • 81. Data: 2013-05-19 19:22:32
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robbo wrote:
> [...]
    > działania odruchowego, bez pomyślunku. Ona twierdzi, że myśli za
    > kierownicą, dlatego nie używa kierunkowskazów, gdy w polu widzenia
    > nie ma innych pojazdów i nie ma potrzeby informowania ich za pomocą
    > kierunkowskazów.
    > 3. Nie radzą sobie za kierownicą. Kiedyś jechałem z kolegą, który nie
    > używał zbyt często kierunkowskazów. Jednak było widać, że zmiana
    > pasa, rozglądanie się, zmiana biegów, kierowanie, były dla niego tak
    > absorbujące, że dla kierunkowskazów już nie było miejsca.
    >
    > 4. Niska kultura osobista, brak szacunku dla innych ludzi (w tym

    wszystkie po koleii.

  • 82. Data: 2013-05-19 19:23:00
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie u?ywa kierunkowskazów?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tᴏ wrote:

    > Ja nie używam jak mi się nie chce. A nie chce mi się zazwyczaj, gdy
    > zmieniam pasy zbyt często, żeby to miało sens. :)

    czyli jeździsz jak debil...

  • 83. Data: 2013-05-19 19:50:20
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-19 12:55, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Widać to on powinien pisać na tą grupę zamiast Ciebie, jeśli Ciebie to
    > dziwi.

    Nie dziwię się temu, że ktoś kieruje się lubieniem
    albo nielubieniem. Czegoś. Dziwię się, że można coś
    lubić aż tak bardzo, że robić to coś nawet wtedy,
    kiedy to jest bezsensowne. Ale, z drugiej strony,
    jeśli przyjąć, że lubienie jest dla kogoś tak ważne,
    że sens danej czynności staje się dla niego nieważny,
    zapewne sam fakt lubienia jest dla niego dostatecznym
    sensem...
    Kiedyś naiwnie myślałem, że tylko kobiety stawiają
    emocje na pierwszym miejscu.

    Jan

  • 84. Data: 2013-05-19 22:31:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie dziwię się temu, że ktoś kieruje się lubieniem
    > albo nielubieniem. Czegoś. Dziwię się, że można coś
    > lubić aż tak bardzo, że robić to coś nawet wtedy,
    > kiedy to jest bezsensowne.

    No i właśnie dlatego chyba mylisz grupy.

    Zadam pytanie cytując Clarksona:
    Kiedy ostatnio pojechałeś samochodem po prostu się przejechać dla funu?

    Każdy kto nie pamięta, albo pamięta że nigdy, zdecydowanie powinien zmienić
    grupę. ;-)

  • 85. Data: 2013-05-20 21:40:17
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-19 22:31, Cavallino pisze:

> [...]
    > Kiedy ostatnio pojechałeś samochodem po prostu się przejechać dla funu?
    >
    > Każdy kto nie pamięta, albo pamięta że nigdy, zdecydowanie powinien

    Ach, wesołe jest życie młodzianków... Ja też, kiedyś,
    byłem młody, ale żeby się ścigać w tłoku, to mi na
    myśl nie przyszło.

    Jan

  • 86. Data: 2013-05-21 16:52:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ach, wesołe jest życie młodzianków... Ja też, kiedyś,
    > byłem młody, ale żeby się ścigać w tłoku, to mi na
    > myśl nie przyszło.

    No mnie też nie.
    Ale jak byłem młody były ku temu zdecydowanie lepsze warunki niż dzisiaj.

    Wracając do meritum - gdzie Ty w powyższym poczytałeś chociaż słowo o
    ściganiu?
    Nie zrozumiałeś tak prostego zdania czy jak?

  • 87. Data: 2013-05-21 18:02:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.05.2013 00:21, Robbo pisze:
    > Chciałem zapytać, dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?

    Ponieważ nie umieją ;)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 88. Data: 2013-05-21 18:11:27
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 19.05.2013 19:50, Jan45 wrote:

    > Nie dziwię się temu, że ktoś kieruje się lubieniem
    > albo nielubieniem. Czegoś. Dziwię się, że można coś
    > lubić aż tak bardzo, że robić to coś nawet wtedy,
    > kiedy to jest bezsensowne.

    Większość przyjemności jest "bez sensu" z punktu widzenia finansowego.
    Na przyjemności się WYDAJE pieniądze.

    Ja np płacę za autostrady bo jazda po nich jest przyjemniejsza, a
    następnie płacę więcej za paliwo, bo mogę pojechać szybko(względnie - to
    w końcu punto) a to jest jest fajne. (Spalanie średnie na trasie 150km
    przed wjechaniem na autostradę - 5.2, spalanie średnie z całej podróży
    270km - 7.1.)

    > zapewne sam fakt lubienia jest dla niego dostatecznym
    > sensem...

    O właśnie.

    > Kiedyś naiwnie myślałem, że tylko kobiety stawiają
    > emocje na pierwszym miejscu.

    Tu nie chodzi emocje. Człowiek (większość) żyje dla przyjemności.[*] Po
    zaspokojeniu potrzeb minimalnych zaczyna się właśnie sprawianie sobie
    przyjemności - dobre jedzenie, dobre napoje, ciuchy, dobry samochód. A
    jak ktoś lubi szybką jazdę to paliwo.

    [*] Nawet ci którzy "żyją dla innych" robią to bo czują się dzięki temu
    lepiej.

    Michoo

  • 89. Data: 2013-05-22 00:19:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 May 2013, Lewis wrote:

    > Zwłaszcza w nocy, jak zjeżdżam na któryś pas do skrętu migam kierunkowskazem
    > raz lub dwa. Dojeżdżam do świateł i nie migam
    [...]
    > Dopiero jak się zapala żółte włączam kierunek.

    I omijający Cię jednoślad jest akurat z tej strony.

    pzdr, Gotfryd

  • 90. Data: 2013-05-22 00:20:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > W dzień sygnalizuję wszystko z wyprzedzeniem.
    > Późno w nocy, debilne trzymanie na hamulcu

    Artur nie czepił się hamulca, lecz sygnalizacji skrętu.
    IMO słusznie, a jest to zupełnie inna sprawa niż hamulec!

    pzdr, Gotfryd