  • 31. Data: 2009-03-03 17:21:21
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:goh2gv$865$1@news.wp.pl...
    > Myslalem o blokadzie walu juz wczesniej ale nie zrobilem tego.

    to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku
    nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 32. Data: 2009-03-03 18:53:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" <m...@w...pl> said:

    > Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie
    > przelozenie, ze krecisz i kolem na biegu i calym motocyklem.

    I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.

    > Juz tego probowalem.

    Tak się głupio może spytam - na piątce też?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 33. Data: 2009-03-03 20:41:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.

    "Z wykręconymi świecami jeszcze nikt nie kłamał."
    Że tak sobie sparafrazuję.

    > Tak się głupio może spytam - na piątce też?

    Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 34. Data: 2009-03-03 20:44:53
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.

    Przechodzi przez kompresje z zadziwiajaca latwoscia.

    > Tak się głupio może spytam - na piątce też?

    W kazdy mozliwy sposob.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 35. Data: 2009-03-03 20:47:40
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć.

    Przeciez nie mowilem nigdzie, ze nie chce?
    Jak tylko bede mial czas, laduje moto na busa i jade do pnelmatycznego
    klucza.

    Po prostu wszelkie konwencjonalne metody nie daly nic wiec zostaje tylko
    ciezka altyleria:)

  • 36. Data: 2009-03-03 20:48:44
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku
    > nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu

    Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:)

  • 37. Data: 2009-03-03 21:43:28
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    > Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:)

    no wiesz jak to jest niby się sprawdza w którą kręcic a pifko kręci beret w
    drugą i gwinty lecą:) ale jak to mówią swoje to krece ile chce:)

    pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 38. Data: 2009-03-04 07:22:26
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    .

    > Po prostu wszelkie konwencjonalne metody nie daly nic wiec zostaje tylko
    > ciezka altyleria:)

    A z kluczem nasadowym i przypie....ic mlotkiem, wtedy jest duzo momentu :-),
    o czywiscie klucz musi byc odporny na takie uderzenia. Juz w niejednym
    KTM-ie tak to odkreciłem. Wazne jest zebys dokładnie wiedzil czy gwint jest
    prawy czy lewy.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 39. Data: 2009-03-04 15:54:31
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-), o czywiscie klucz musi byc odporny na takie uderzenia. Juz w
    > niejednym KTM-ie tak to odkreciłem. Wazne jest zebys dokładnie wiedzil czy

    Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest ten
    specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry.

    A gwint to jest lewy Panie...

    :)

  • 40. Data: 2009-03-04 22:30:11
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    > Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest
    > ten specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry.
    a dlaczego nie chcesz skorzystać z blokady która jest czyli z tej śruby z
    podkładką, ona na prawdę dobrze trzyma i ja z niej korzystałem i nie było
    problemów.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc