-
11. Data: 2009-03-01 19:32:13
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Karambol pisze:
> No wlasnie lewy jest.
> Juz myslelismy z kumplem o kluczu pnelmatycznym, takim do samochodow
> ciezarowych, kompresor mam w garazu - taki spory, 3 cylindrowy na sile.
> Ale klucze to nie problem. Nie wiemy jak zablokowac kolo zamachowe zeby to
> wszystko nie obracalo sie razem z kluczem;/
Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
12. Data: 2009-03-01 20:12:19
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu <p...@j...pl> said:
> Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)
A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
13. Data: 2009-03-01 20:13:11
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
Kuczu pisze:
>
>
> Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)
>
otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar, dlatego mozna nim
spokojnie dokrecac kolo bez opuszczania auta :-) i odkrecac zresta tez :-D
pzdr
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com
-
14. Data: 2009-03-01 20:16:08
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
de Fresz pisze:
> On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu <p...@j...pl> said:
>
>> Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)
>
> A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne.
>
IMO pneumatyczny jest duzo silniejszy, wiekszy moment :-), uzywany
przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z
serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po lapkach :D
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com
-
15. Data: 2009-03-01 20:32:35
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: Kuczu <p...@j...pl>
K.M.C. pisze:
> otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar
dokladnie
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
16. Data: 2009-03-01 20:36:07
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: Kuczu <p...@j...pl>
K.M.C. pisze:
> uzywany przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z
> serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po
> lapkach :D
Dokladnie takim, z wejsciem na nasadki 3/4 cala odkrecalem ostatnio
zebatke napedu pierwotnego w HD. Nakretka jest na czopie walu korbowego,
dokrecana momentem 200Nm.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
17. Data: 2009-03-01 20:39:30
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-03-01 21:16:08 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:
>> A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne.
>
> IMO pneumatyczny jest duzo silniejszy, wiekszy moment :-), uzywany
> przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z
> serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po
> lapkach :D
W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330
Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką
mało przystępną ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
18. Data: 2009-03-01 21:20:14
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
de Fresz pisze:
>
> W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330 Nm
> nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką mało
> przystępną ;-)
>
wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych
natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu. Z
drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie widziałem,
aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego? Te porzadne
pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie.
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com
-
19. Data: 2009-03-01 22:21:09
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-03-01 22:20:14 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:
>> W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330
>> Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką
>> mało przystępną ;-)
>
> wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych
> natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu.
Hmmm...
http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udaro
wy+akumulatorowy
druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to
technika ;-)
> Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie
> widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego?
> Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie.
Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny
kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i
akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie
mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być
optymalne.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
20. Data: 2009-03-01 22:54:55
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
de Fresz pisze:
> Hmmm...
>
> http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udaro
wy+akumulatorowy
>
> druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to
> technika ;-)
>
pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti
liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie
ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie
obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO
>
> Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny
> kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i
> akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie
> mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być
> optymalne.
>
wbrew pozorom wcale nie tak tansze
http://allegro.pl/28460_pneumatyczne.html?id=28460&v
iew=gtext&order=pd&change_view=1
choc w przypadku mobilnosci, masz racje, tym nie mniej moj
zaprzyjazniony serwis aut ciezarowych na wypady w teren wozi kompresor,
agregat i pneumata.
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com