eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 11. Data: 2009-03-01 19:32:13
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Karambol pisze:

    > No wlasnie lewy jest.
    > Juz myslelismy z kumplem o kluczu pnelmatycznym, takim do samochodow
    > ciezarowych, kompresor mam w garazu - taki spory, 3 cylindrowy na sile.
    > Ale klucze to nie problem. Nie wiemy jak zablokowac kolo zamachowe zeby to
    > wszystko nie obracalo sie razem z kluczem;/

    Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C
    http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 12. Data: 2009-03-01 20:12:19
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)

    A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 13. Data: 2009-03-01 20:13:11
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kuczu pisze:
    >
    >
    > Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)
    >

    otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar, dlatego mozna nim
    spokojnie dokrecac kolo bez opuszczania auta :-) i odkrecac zresta tez :-D

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com


  • 14. Data: 2009-03-01 20:16:08
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    de Fresz pisze:
    > On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu <p...@j...pl> said:
    >
    >> Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :)
    >
    > A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne.
    >

    IMO pneumatyczny jest duzo silniejszy, wiekszy moment :-), uzywany
    przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z
    serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po lapkach :D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com


  • 15. Data: 2009-03-01 20:32:35
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    K.M.C. pisze:

    > otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar

    dokladnie

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C
    http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 16. Data: 2009-03-01 20:36:07
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    K.M.C. pisze:
    > uzywany przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z
    > serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po
    > lapkach :D

    Dokladnie takim, z wejsciem na nasadki 3/4 cala odkrecalem ostatnio
    zebatke napedu pierwotnego w HD. Nakretka jest na czopie walu korbowego,
    dokrecana momentem 200Nm.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C
    http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 17. Data: 2009-03-01 20:39:30
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-01 21:16:08 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:

    >> A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne.
    >
    > IMO pneumatyczny jest duzo silniejszy, wiekszy moment :-), uzywany
    > przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z
    > serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po
    > lapkach :D

    W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330
    Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką
    mało przystępną ;-)

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 18. Data: 2009-03-01 21:20:14
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    de Fresz pisze:
    >
    > W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330 Nm
    > nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką mało
    > przystępną ;-)
    >

    wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych
    natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu. Z
    drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie widziałem,
    aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego? Te porzadne
    pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com


  • 19. Data: 2009-03-01 22:21:09
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-01 22:20:14 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:

    >> W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330
    >> Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką
    >> mało przystępną ;-)
    >
    > wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych
    > natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu.

    Hmmm...

    http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udaro
    wy+akumulatorowy

    druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to
    technika ;-)


    > Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie
    > widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego?
    > Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie.

    Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny
    kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i
    akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie
    mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być
    optymalne.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 20. Data: 2009-03-01 22:54:55
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    de Fresz pisze:

    > Hmmm...
    >
    > http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udaro
    wy+akumulatorowy
    >
    > druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to
    > technika ;-)
    >

    pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti
    liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie
    ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie
    obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO
    >
    > Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny
    > kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i
    > akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie
    > mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być
    > optymalne.
    >

    wbrew pozorom wcale nie tak tansze
    http://allegro.pl/28460_pneumatyczne.html?id=28460&v
    iew=gtext&order=pd&change_view=1
    choc w przypadku mobilnosci, masz racje, tym nie mniej moj
    zaprzyjazniony serwis aut ciezarowych na wypady w teren wozi kompresor,
    agregat i pneumata.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: