  • 1. Data: 2018-04-04 10:07:48
    Temat: Nowy znak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Za 500 zl

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/now
    y-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/
    ar-AAvprH7

    A LPG nie ... Putin dobrze smaruje ?

    J.

  • 2. Data: 2018-04-04 10:16:37
    Temat: Re: Nowy znak
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Apr 2018 10:07:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > A LPG nie ... Putin dobrze smaruje ?

    Albo tacy fachowcy w rządzie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2018-04-04 18:01:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-04 o 10:07, J.F. pisze:
    > Za 500 zl
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/now
    y-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/
    ar-AAvprH7

    Nareszcie.

    > A LPG nie ... Putin dobrze smaruje ?

    Czy możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

  • 4. Data: 2018-04-04 18:15:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Apr 2018 10:07:48 +0200, J.F.

    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/now
    y-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/
    ar-AAvprH7

    BTW ja dzisiaj znowu sobie wypożyczyłem mievka. ;) Fajnie się tym jeździ.
    :P W poniedziałek jak będę oddawać miewka to mają mi w końcu dać Outlandera
    PHEV do przetestowania. Ciekawe czy to w ogóle jeździ. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-04-04 23:54:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-04 o 18:15, Myjk pisze:
> [...]
    > :P W poniedziałek jak będę oddawać miewka to mają mi w końcu dać Outlandera
    > PHEV do przetestowania. Ciekawe czy to w ogóle jeździ. ;)

    Super, ja też się pochwalę - wczoraj załatwiłem parę spraw na mieście
    całkiem bez samochodu - pojechałem na rowerze :-)

  • 6. Data: 2018-04-05 18:07:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Apr 2018 23:54:06 +0200, Poldek

    > Super, ja też się pochwalę - wczoraj załatwiłem parę spraw na mieście
    > całkiem bez samochodu - pojechałem na rowerze :-)

    Nie jeżdżę do miasta, więc ten problem mam z głowy. :P

    Mievem wyjeźdizłem od wczoraj całe pół "baku" (~30km), dzisiaj podpiąłem do
    pruntu wraz z watomierzem, w 2h się bak napełnił i wg licznika zjadło mi
    5kWh w tanim prądzie czyli 1,75 zł. :P Ale wniosek z tego, że w baterię
    wchodzi 10kWh, czyli brakuje z 6kWh -- dlatego teraz przy ciągłym butowaniu
    (bez grzania czy klimy) pokazuje mi zasięg 70km.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-04-12 10:12:01
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Za 500 zl
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/now
    y-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/
> [...]

    LPG nie ma bo duzo ludzi ma LPG. A pisiory mocno kombinuja jak dojebac
    kolejny podatek, tym razem od wjazdu do centrow miast. Ekologia nie ma tu
    nic do rzeczy. Ile w Polsce jest jest samochodow osobowych na CNG? 100?
    Elektrycznych 1000? Jedynie bogatych i wysokich urzednikow z politbiura
    bedzie teraz stac na jazde przez centrum i o to tym parchom chodzi.

    Pzdr