  • 51. Data: 2014-06-11 13:26:52
    Temat: Re: Dlaczego jakis kretyn....
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-11 09:37, Andrzej Lawa pisze:

    > ....odezwał się wieczny przedszkolak ddddddddddddddd(upa?).

    jakieś poparcie na swoją tezę, czy po prostu musisz zaistnieć kapeluszu?

    Łukasz

  • 52. Data: 2014-06-11 13:30:47
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-11 09:41, Andrzej Lawa pisze:

    > No i jak się okazało - był tylko jeden pas.
    >
    > I co pieski od "bo jechałeś lewym pasem!"? Będzie odszczekiwanie?
    > (to nie tylko do ciebie)

    równie dobrze możesz zapytać dlaczego mi auto na czarno dymi, jak nie
    podasz więcej faktów to równie dobrze ktoś mógł ci czarną flarę do
    wydechu wcisnąć :P
    A co do autora - albo jechał za nim debil, albo faktycznie miał pilną
    sytuację, albo sytuacja nie jest taka jak autor wątku przedstawia...
    Często ktoś ci na jednopasmówce mruga ? bo ja sobie nie przypominam
    takiej sytuacji, nawet jak ktoś 50 jedzie poza zabudowanym to takich
    sytuacji nie widuję...

    Łukasz

  • 53. Data: 2014-06-11 14:26:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 13:26, dddddddd pisze:

    > jakieś poparcie na swoją tezę, czy po prostu musisz zaistnieć kapeluszu?

    Stosujesz przedszkolną pseudoargumentację, szczylku.

  • 54. Data: 2014-06-11 14:27:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 13:30, dddddddd pisze:

    > Często ktoś ci na jednopasmówce mruga ? bo ja sobie nie przypominam
    > takiej sytuacji, nawet jak ktoś 50 jedzie poza zabudowanym to takich
    > sytuacji nie widuję...

    Mało jeździsz. Jak to przedszkolak.

  • 55. Data: 2014-06-11 15:21:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-10 05:51, A.L. pisze:

    > O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona
    > rodzi? Dostal ostrego wyrostka?...

    I to cię śmieszy?
    Może faktycznie żona rodziła, dziecko się dusiło, albo jakiś inny WAŻNY
    powód miał.

    Jak cię znam z tej grupy - nie ustąpiłeś, żeby wyrwać chwasta.

    --
    MN

  • 56. Data: 2014-06-11 16:42:31
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-11 14:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Mało jeździsz. Jak to przedszkolak.

    Widzę że prowadzisz bardzo dojrzałą dyskusję.
    Jak już odkręcisz boczne kółka od swojego roweru to pogadamy, tymczasem
    wracaj na lekcje bo się spóźnisz.

    Łukasz

  • 57. Data: 2014-06-11 17:24:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:53980170$0$2240$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2014-06-11 03:51, *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > W takim razie to był kretyn i nie bardzo jest o czym dalej dyskutować.

    Nie doleciało do mnie, czy to było na dwupasmówce?
    Bo jak nie, to być może wiadomo co go wkurzyło.....

  • 58. Data: 2014-06-11 19:47:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dddddddd" <f...@e...com> wrote in message
> [...]
    > sytuacji, nawet jak ktoś 50 jedzie poza zabudowanym to takich sytuacji nie

    Dokładnie mam takie same przemyślenia...
    Nasz Amerykanin jechał lewym pasem 5kmh powyżej zakazu
    i wydawało mu się, że nikt szybciej nie ma prawa jechać ani
    go na prawy pas spychać a teraz ściemnia i zmienił historię :-)

  • 59. Data: 2014-06-11 19:53:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** A.L. pisze tak:

    > nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny. W Ameryce za pokazanie
    > mozna dostac 3 miesiace aresztu

    W Polsce wszystko można.

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 60. Data: 2014-06-11 20:02:56
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    A.L. wydumał(a) w news:01efp9pcv5caonjkgs81abb68r7j7dlami@4ax.com :
    > Rozumiem. Znaczy, powinienem mu podziekowac?

    Nie, przepuścić. On się spieszy ostrzegać innych, nie tylko Ciebie, nie bądź
    egoistą :>

    W Polsce też mamy swoich "Batmanów" i "Supermenów" :]...ale jaki kraj tacy
    superbohaterowie :)
    --
    Michael________(TM)