  • 41. Data: 2014-06-11 04:18:52
    Temat: Re: Dlaczego jakis kretyn....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mastalerz" <m...@m...mx> wrote in message
    news:20140611025330.45def9d4@mail.mx...

    > Napisałem "chociaż widzi, że jeszcze nie skończyłem wyprzedzać".
    > Raczej jednak Ty się zastanów.

    Pomyliło Ci się już co i gdzie napisałeś :-))

    To o zbyt powolnym wracaniu na prawy pas pisałeś przy okazji
    Twojej chamskiej i złośliwej metody włączania tempomatu na 100-tkę...

    Natomiast propozycję włączania migacza zamiast migania długimi
    pisałeś już w ostatnim akapicie, przy okazji zostawiania dużego odstępu.

  • 42. Data: 2014-06-11 04:21:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > Ja mysle ze mu sie narazilem tym ze za wolno jechalem.
    > Zgodnie z przepisami

    Z tego co sam pisałeś, nie jechałeś zgodnie z przepisami...

    A może pomyliło Ci się, i zamiast napisać "jadę 5kmh szybciej
    niż dozwolona prędkość" miałeś napisać "jadę 5kmh wolniej
    niż dozwolona prędkość? Bo coś się tu nie zgadza...

    Ale jeśli sam uważasz że jechałeś za wolno, to może
    powinieneś na dwujezdniowej drodze zjechać ciutkę na
    pobocze, aby ułatwić manewr wyprzedzania...

  • 43. Data: 2014-06-11 04:22:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > Jecalem prawym. [...]
    > Zreszta, droga miala tylko dwa pasy.
    > Jeden w jedna strone, a drugi w druga. To nei byla autostrada.

    No to jak mogles jechac "prawym" skoro nie bylo lewego?

    Cos tu macisz...

  • 44. Data: 2014-06-11 09:03:47
    Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl>

    W dniu 2014-06-10 05:51, A.L. pisze:
    > Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam
    >
    > Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr za
    > mna, blyska swiarlami i trabi jak najety. I tak pzrez dobre 10
    > kilometrow.

    To nie na Ciebie, on w ten sposób swojego konia popędzał.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2014-06-11 09:12:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-11 03:51, *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Jechalem prawym

    W takim razie to był kretyn i nie bardzo jest o czym dalej dyskutować.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 46. Data: 2014-06-11 09:18:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-11 03:56, A.L. pisze:

    > A skad wiesz? Tam nie bylo leego pasa
    >
    > A.L.

    w takim razie może faktycznie żona mu rodziła? bo ja na zwykłych drogach
    takich sytuacji nie spotykam

    Łukasz

  • 47. Data: 2014-06-11 09:37:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 00:00, mastalerz pisze:

    > Siłą i groźbą, to sobie może żonę wychowywać.

    No i wszystko jasne - pierdolony korwin czy inny kowboj czacza

  • 48. Data: 2014-06-11 09:37:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.06.2014 18:17, dddddddd pisze:

    > tak samo zakompleksione jak i ty...

    ....odezwał się wieczny przedszkolak ddddddddddddddd(upa?).

  • 49. Data: 2014-06-11 09:38:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 01:25, Pszemol pisze:

    > najbardziej pomaga patrzenie w lusterko i zjeżdzanie na prawy pas jak
    > wolny.

    Owszem. Jak wolny.

  • 50. Data: 2014-06-11 09:41:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.06.2014 21:48, Marek Dyjor pisze:

    > najgorsze że niektórzy sie muszą ustawić do skrętu w lewo już kilka
    > kilometrów wcześniej.

    No i jak się okazało - był tylko jeden pas.

    I co pieski od "bo jechałeś lewym pasem!"? Będzie odszczekiwanie?
    (to nie tylko do ciebie)